Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikä oo kamala, ku hyvä elokuva on. Aina pitää pari kyyneltä tirauttaa, kun tuota katsoo. Ja ah, nuori Johnny Depp.❤️

Juu tältä aamulta on tuo videon pätkä. Ei jaksanu oikein tehdä mitään ulkonäön eteen.
Hyvä lehva. Oot kyä hot jos näytät seksi käsi edwardilta.

Siinä on mahtava perse, tuollainen se olla pitää sopivasti muotoa ja mistä ottaa kiinni:heart::kuola: ,eikä mikää viimesen päälle fittness rasvaton perse.
No ei tuosta herutuskuvasta lopulta voi vielä paljoa päätellä millainen se perse lopulta on. En toki epäile etteikö voisi olla hyvinkin soiva (y).

No ei tuosta herutuskuvasta lopulta voi vielä paljoa päätellä millainen se perse lopulta on. En toki epäile etteikö voisi olla hyvinkin soiva (y).
Soiva perse. Pläts und der läpsäisy.

Entäs muuten, onko vainoharhaisuus alzheimerin oire? Kävin tänään sushilla ja alkoi jotenkin tuntua, että olisin saanut tartunnan jostain eksoottisesta loisesta, joka on luultavasti vaikea diagnosoida ja mahdoton parantaa,

En tiedä alzheimerista, mutta tuo vainoharhaisuus on perseestä. Joskus luulin että joku perässä kävelevä vainoaa minua ja h hetkellä käy kimppuun. Joskus taas mielessä kuvittelin vaara tilanteita ja miten niistä selviydyn.

Amiksessa ollesani hyvin yksinäinen rupes välillä ahdistaa olla ruokailussa muiden joukossa kun tuntui kokoajan siltä että olen jonkun silmäteränä ja kun jotku nauroivat luulin heidän nauraneen minulle.

"Sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä."

Viimeksi muokattu:
Kel9Ap.gif

Kaks tuuletint päällä, ikkunat auki ja fiilis kuin possula jouluna uunisa

Back
Ylös Bottom