Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

image.webp

En jaksanutkaan taapertaa rannalle. Lähipuiston nurmi käy.

Ihan saatanallinen soija kun käveli kaupasta kassin kanssa kilometrin ylämäkeen.

käyn poimimassa kuntosalilta kovan raudan kuin kypsän marjan

#ennenpeliä

#näin

pystytin kisasstudion tänne kalveeseenntuulen vireeseen

D2B09D76-6461-437B-901D-26E047241BD7.webp

Oletteko muut huomanneet, että dementia iskisi tämä ikäisenä, vai olenko ainoa? Tänään sain kiukkuista palautetta mieheltä, että hänen viimeinen aamiasbanaaninsa oli syöty. Meillä ei katsota tällaista hyvällä ja olen aina ollut erittäin tarkka, etten syö miehen viimeistä banaania. Minulla ei kuitenkaan ole lainkaan mielikuvaa, että olisin koskenut viimeiseen banaaniin. Tyttäreni väittää minun antaneen hänelle eilen banaanin, mutta en oikein muista sitäkään kunnolla, saati että olisin ottanut juuri viimeisen banaanin. Pari viikkoa sitten töissä oli toinen tilanne, kun ajattelin, että täytänpä erään laitteen puhdistusaineputken tuoreella litkulla. Kuitenkin, huomasin että "joku" olikin täyttänyt sen putken jo eilen - ja kirjoittanut putkeen minun käsialallani nimikirjaimet ja päivämääränkin. Tämä oli erittäin kummallista, koska minulla ei ollut minkäänlaista muistikuvaa putken täyttämisestä, varsinkin kun kyseessä ei ole asia, jota tekisin usein ajattelematta ja putki täytetään isosta tonkasta, jonka kanssa pitää taistella. Epäuskoisena katselin isoa tonkkaa ylhäällä hyllyllä ja mietin, että enhän mä helvetti ole voinut ottaa tuota alas ja täyttää putkea siitä ja unohtaa sitten tehneeni niin. Onko tämä alkava alzheimer?

Voisko joku perustaa Länsi-Vantaalleekin vähän parempaa kuntosalia, mitä? Uusia hienoja saleja tulee kuin sieniä sateella, mut ei ythtään tänne köyhäillistöterritorioon! Tämä on vääryys! On!

Back
Ylös Bottom