Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

E. Ja nyt jatkuu kuntokuuri jotta on sitten 5-kymppisenä kunnossa tekemään (y)

Niin kauan kannattaa harrastaa kun vaan jaksaa, salilla oli päälle 70 ukko ja totesi vaan että ei vaan vittu enää jaksa niinku nelikymmpisenä.

Mulla on suvussa vanhoja jopa 90 täyttäneitä sukulaisia, mutta yksikään ei kykene enää omilla jaloillaan liikkumaan ja muisti pätkii näen jo millainen itse olen vanhana kun nyt jo kolottaa polvia ja muisti pätkii. :LOL:

Liikuntahan on hyväksi moneen mutta urheilija ei tervettä päivää näe.

muistakaa näillä ilmoilla riittävät suojakertoimet

201A4EA4-14AA-4957-BCDD-D26F15AB6C48.webp

Höpsistä, juuri viimeksi tänä aamuna kuulin meneväni kaksvitosesta aivan helposti :rolleyes: ryppyvoidekin on matkalla Koreasta nii hidastan entisestään tätä rupsahtamista :giggle:

Mä en tiedä minkä ikäiseksi minua jotkut luulee mutta pari päivää sitten yksi ihminen kenet näen melkein jokapäivä harrastehommissa kysyi että minkä ikäinen mä olinkaan, siis sillä tavalla että yllättyi kuinka vanha olin :konsta:
Ehkä minun trendikäs pukeutuminen, timmi kroppa ja muutenkin lähes täydellinen olemus hämäsi yhden 10 vuotta veke :LOL:, muistinko kertoa että olen myös perin vaatimaton?

Sanokaapa miksi nuori on lähtökohtaisesti parempi kuin vanha?
Itsehän pohdin vakavasti feikkisilmälasien hankkimista, että näyttäisin vanhemmalle ja uskottavammalle.
Joskus käytän vahvaa huulimeikkiäkin juuri siksi, että se vanhentaa. :confused:

Mulla on kerrankin niitä yrittäjän pieniä tähtihetkiä kun pääsee maksamaan itselle matalan prosentin osinkoja enemmänkin kuin yhden kaljalaatikon verran.

Back
Ylös Bottom