Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mökkilaiffi on ehkä yksi paskinta laiffia ikinä. Töissäkim useammat marisee kun töistä pääsee niin viikonlopuksi töihin mökille. Kyllä mä viihdyn betonikuutiossani kuin vietän vähäiset vapaat pihatöissä. Mutta se onkin valinnanvapauden paras puoli, saa iha itte päättää mitä tekee.

Mutta se luonnon rauha on se paras juttu. Raikas ilma ja onhan joillekin tuommoinen puuhastelu terapeuttista mm. pihatyöt yms. Eli ei kaikille tunnu välttämättä pakolliselta. Sen takia pitääkin kuunnella itseänsä ja tehdä mistä tykkää.

Vähän käy sääliksi heitä jotka joutuvat päivittäin käymään/työskentelemään Kampin ostoskeskuksessa tai ylipäätään Kampissa mutta toisaalta ehkä joku nauttii sellaisesta ihmisvilinästä.

Paras päämäärä on tehdä sitä mistä nauttii.

Nosteleekohan James Hetfield painoja. Nuorena ainakin näytti ainakin aika helvetin riskiltä kaverilta katsooka kohdasta 3:30 alkaen. Ja alkoholisti vielä oli noihin aikoihin.

#terveydeksi

D38FD004-FEB4-4DBC-A62B-4B0ADBE2B25B.webp

Hirmu urheilua tuo kaupassakäynti ja rahaakin menee ihan hemmetisti. Helpottaisi kantamista jos en olisi perso kaljalle ja vesimelooneille.

Sain ostotarjouksen kämpästä ja nyt ootellaan hyväksyykö vastatarjouksen.

Mistä tiedän, onko lattiakaivon ja korokerenkaan sauma tiivistetty? Silloin kun ostin niin luki, että tiivistykset tehty, mut ei oo mitään hajua näkyykö noi mitenkään päälle päin?

Rehellisesti, onko tuollainen työsavotta joillekin itsessään se juttu vai siedetäänkö sitä, että saa sitten olla siellä mökillä rauhassa?
No tota, jos aikoo omakotitalon tai mökin omistaa, jossa kaikki kunnossapito tehdään itse maksetun vastikkeen sijaan, ei noi oo mikään savotta, vaan ihan normiarkea, kuten astianpesukoneen tyhjennys, auton öljyjen vaihto tai lattiakaivon puhdistus.

No tota, jos aikoo omakotitalon tai mökin omistaa, jossa kaikki kunnossapito tehdään itse maksetun vastikkeen sijaan, ei noi oo mikään savotta, vaan ihan normiarkea, kuten astianpesukoneen tyhjennys, auton öljyjen vaihto tai lattiakaivon puhdistus.

Saahan omakotitalossakin maksamalla. Ei ite tarvi tehä. Moni punttimimmikin varmaan nahkalompsalla makselee jotain käytännön hommia. Ja se on win win se.

Saahan omakotitalossakin maksamalla. Ei ite tarvi tehä. Moni punttimimmikin varmaan nahkalompsalla makselee jotain käytännön hommia. Ja se on win win se.
No joo, mutta myös samalla että on ite pidettävä huoli, että osaa tilata sen maalarin, ränninputsaajan, kädestäpitäjän tms. eikä asiat tuu kuin se asiaks nahkalompsaan.

Tästäpä tuli mieleeni, että meillä (siis mulla ja miehellä) kesti sellaiset 9kk saada olohuone tapetoitua, Siis siitä hetkestä, kun aloitettiin tapetinpoisto, niin bäng! Noin yhdeksän kuukautta ja valmista tuli! Ehkä meitä varten ei olisi omakotitalot ja mökkeröt.

E. vai oliko se lähes vuosi, ei voi muistaa enää.

Tästäpä tuli mieleeni, että meillä (siis mulla ja miehellä) kesti sellaiset 9kk saada olohuone tapetoitua, Siis siitä hetkestä, kun aloitettiin tapetinpoisto, niin bäng! Noin yhdeksän kuukautta ja valmista tuli! Ehkä meitä varten ei olisi omakotitalot ja mökkeröt.

E. vai oliko se lähes vuosi, ei voi muistaa enää.
Nooh, meitä on monenmoisia ja toki noita aloittamattomia ikuisuusprojekteja itelläkin aina on, mutta ite oon semmonen, että kun jotain alotan se saa pääfokuksen ja esim. se uus tapetti on seinällä samana päivänä.

Back
Ylös Bottom