Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä kuntokuuri ja viini oikein wörki yhteen, varmaan pitää heittää laatikko roskiin :unsure:
Tuntuu että pienikin määrä pilaa unet nyt.

Nyt ei pariin päivään salia koska reissussa, mutta juoksemaan pääsee (y)

Harrastin eilen hyötyliikuntaa, kun kävin tuulenkaatoja karsimassa ja pätkimässä ilmaisten paljupuiden kiilto silmissä. Pisti vähän puhaltamaan, kun tässä lomalla tulee tuota urheilujuomaa tissuteltua yltiöterveellisen grilliruoan ohessa. Nyt on semmonen kevyt kokovartalojumi-fiilis. Tarvinnee korjata nestemäisellä relaksantilla illemmalla.

Saatana mikä myyjä oli eräässä pirkanmaalaisessa eläinkaupassa.
Aivan käsittämätön vartalo. Se vyötärö-lantio suhde ja täydellisen pyöreä treenattu peppu. Toki ne muotoon leikatut joogapäntsit korosti sitä. Ja se ryhti miten kantoi itseään. Naamasta missimäisen kaunis. Kaiken lisäksi äärettömän iloinen ja mukava. Nauroi ja oli pilke silmäkulmassa. Tultiin hyvin juttuun. Itse tuotteiden lisäksi juteltiin niitä näitä, mistä päin ollaan jne. Kyllä meni aika nopeasti siinä kaupassa.

Kerta kaikkiaan ihana nuori nainen. Todella sydämestäni toivon että hän löytää hyvän miehen joka hemmottelee ja kunnioittaa häntä. Ja lisäksi pamputtaa isolla kyrvällä sitä herkkupeppua.

Saatana mikä myyjä oli eräässä pirkanmaalaisessa eläinkaupassa.
Aivan käsittämätön vartalo. Se vyötärö-lantio suhde ja täydellisen pyöreä treenattu peppu. Toki ne muotoon leikatut joogapäntsit korosti sitä. Ja se ryhti miten kantoi itseään. Naamasta missimäisen kaunis. Kaiken lisäksi äärettömän iloinen ja mukava. Nauroi ja oli pilke silmäkulmassa. Tultiin hyvin juttuun. Itse tuotteiden lisäksi juteltiin niitä näitä, mistä päin ollaan jne. Kyllä meni aika nopeasti siinä kaupassa.

Kerta kaikkiaan ihana nuori nainen. Todella sydämestäni toivon että hän löytää hyvän miehen joka hemmottelee ja kunnioittaa häntä. Ja lisäksi pamputtaa isolla kyrvällä sitä herkkupeppua.
Viimeinen taisi olla ehdotus sinusta itestä :)

Ei saatana, noitten kannattaa vaan pysytellä betonikuutiossa:
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005745938.html
Rehellisesti, onko tuollainen työsavotta joillekin itsessään se juttu vai siedetäänkö sitä, että saa sitten olla siellä mökillä rauhassa?

E. @TJJ onko normaalia, että jos lonkka/pakaraseutu on jumissa, istuessa säteilee kummallinen kipu/tuntemus johonkin tuonne pohkeeseen asti, vai onko minulla veritulppa?

Rehellisesti, onko tuollainen työsavotta joillekin itsessään se juttu vai siedetäänkö sitä, että saa sitten olla siellä mökillä rauhassa?
On varmaan se juttu. Olemassaolo tuntuu merkitykselliseltä vain jos painaa niska limassa aamusta iltaan, myös lomalla. Saman ihmistyypin mielestä esim. salillakäynti on turhaa ja typerää, koska pihatyöt ja halonhakkuu huolehtivat kunnosta ja ovat samalla Työn tekemistä :confused:

Mökkilaiffi on ehkä yksi paskinta laiffia ikinä. Töissäkim useammat marisee kun töistä pääsee niin viikonlopuksi töihin mökille. Kyllä mä viihdyn betonikuutiossani kuin vietän vähäiset vapaat pihatöissä. Mutta se onkin valinnanvapauden paras puoli, saa iha itte päättää mitä tekee.

Pittee olla mökki joka voi vaan pönöttää.

Mökille kun pääsee, kantaa saunaan vedet ja tuikkaa tulille kiukaan.

Jos haluaa puuhastella, niin mikäjottei sit heiluttele vaikka viikatetta. Ei pakollista tosin.

Veneilyn hyvä puoli on se, että ei ole myöskään hoidettavaa pihaa lainkaan.

Itse oon tosin ihminen joka ei osaa oikein olla paikallaan. Aina jotain ropaamista oltava :ROFLMAO:

Jos kaverit kysyy ootko sen ja sen sarjan nähnyt Netflixistä, niin nou nou. Ei oo ehtinyt. Muutakin puuhaa kun tuijottaa näyttöö.

Jos mökkielämässä ei tavoittele instagramissa täydelliseltä näyttävää idylliä, niin pääsee vähemmällä.

Lapsena vietin kesät aina mummon ja ukin mökillä saaressa. Siellä oli valmiina mökkivaatteet (ne vanhat ja kulahtaneet), useampi vuosikerta Aku Ankkaa ja Mustanaamiota sekä Afrikan Tähti. Ruokana makkaraa ja ukin pyytämää kalaa eri muodoissa. Mummo teki mansikkakiisseliä, lettuja ja pikkupullia.

Mummo ja ukki olivat sitä sukupolvea, joka oli tottunut sähköttömyyteen ja kantoveteen. Eikä kulunut aika somettamisessa :)

pelastusrengas_siilille.gif

En voi lopettaa tämän katselua.

Itse oon tosin ihminen joka ei osaa oikein olla paikallaan. Aina jotain ropaamista oltava :ROFLMAO:

Tämä se juttu on. Kaikille tuollainen tekeminen kuin jokin mökin kunnossapito ei ole suorittamista vaan nimenomaan rento ja mielekäs osa sitä mökkeilyä ja lomailua.

Aamukymppi takana, ei ollut varsinaisesti herkkua näissä lämmöissä ja eilisen mavettelun jälkeen mutta tulipahan taas tehtyä.

Tämä se juttu on. Kaikille tuollainen tekeminen kuin jokin mökin kunnossapito ei ole suorittamista vaan nimenomaan rento ja mielekäs osa sitä mökkeilyä ja lomailua.

Ukki:heart: oli juuri tämmöinen. Pitkästyi kaupunkiolosuhteissa, kun ei ollut tarpeeksi nikkaroitavaa. Ja jos mökillä ei sattunut muuta puuhaa olemaan, niin nakutteli vanhoja nauloja suoriksi!

Voi ei, siilin ja uimarenkaan kohtaamista katsellessa alkoi tehdä mieli Arnoldsin donitsia.

Ukki:heart: oli juuri tämmöinen. Pitkästyi kaupunkiolosuhteissa, kun ei ollut tarpeeksi nikkaroitavaa. Ja jos mökillä ei sattunut muuta puuhaa olemaan, niin nakutteli vanhoja nauloja suoriksi!

Isovanhempien tila oli käytännössä suvun kesäpaikka jo silloin, kun olin lapsi, ja nimenomaan se siellä oli lapsena siisteintä, kun pääsi vaarin mukaan soranajoon, metsään, rantamökkiä laittelemaan, vedenhakureissuille ja kasvimaalle ja kaikkeen muuhun puuhasteluun, mitä tiluksilla riitti loputtomiin, vaikka viljely olikin lopetettu isovanhempien eläköityessä. Jotenkin siinä tottui siihen, että kaikki se tekeminen on elämässä kaupungin ulkopuolella normaali osa elämää eikä mitään pakkopullaa.

Back
Ylös Bottom