Tänään mave maksimit?
Joo. Sillä se pahenee millä on tullutkin.
No ei, penaa ja haukkaa.
Mikä taso sykkii ulkoreiteen ja nivuseen?
Ei oikein mikään looginen yksittäisenä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään mave maksimit?
Mikä taso sykkii ulkoreiteen ja nivuseen?
Ei saatana, noitten kannattaa vaan pysytellä betonikuutiossa:
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005745938.html
Viimeinen taisi olla ehdotus sinusta itestäSaatana mikä myyjä oli eräässä pirkanmaalaisessa eläinkaupassa.
Aivan käsittämätön vartalo. Se vyötärö-lantio suhde ja täydellisen pyöreä treenattu peppu. Toki ne muotoon leikatut joogapäntsit korosti sitä. Ja se ryhti miten kantoi itseään. Naamasta missimäisen kaunis. Kaiken lisäksi äärettömän iloinen ja mukava. Nauroi ja oli pilke silmäkulmassa. Tultiin hyvin juttuun. Itse tuotteiden lisäksi juteltiin niitä näitä, mistä päin ollaan jne. Kyllä meni aika nopeasti siinä kaupassa.
Kerta kaikkiaan ihana nuori nainen. Todella sydämestäni toivon että hän löytää hyvän miehen joka hemmottelee ja kunnioittaa häntä. Ja lisäksi pamputtaa isolla kyrvällä sitä herkkupeppua.

Rehellisesti, onko tuollainen työsavotta joillekin itsessään se juttu vai siedetäänkö sitä, että saa sitten olla siellä mökillä rauhassa?Ei saatana, noitten kannattaa vaan pysytellä betonikuutiossa:
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005745938.html
On varmaan se juttu. Olemassaolo tuntuu merkitykselliseltä vain jos painaa niska limassa aamusta iltaan, myös lomalla. Saman ihmistyypin mielestä esim. salillakäynti on turhaa ja typerää, koska pihatyöt ja halonhakkuu huolehtivat kunnosta ja ovat samalla Työn tekemistäRehellisesti, onko tuollainen työsavotta joillekin itsessään se juttu vai siedetäänkö sitä, että saa sitten olla siellä mökillä rauhassa?

onko normaalia, että jos lonkka/pakaraseutu on jumissa, istuessa säteilee kummallinen kipu/tuntemus johonkin tuonne pohkeeseen asti, vai onko minulla veritulppa?

Itse oon tosin ihminen joka ei osaa oikein olla paikallaan. Aina jotain ropaamista oltava![]()
Nakukymppi takana, ei ollut varsinaisesti herkkua näissä lämmöissä ja eilisen mavettelun jälkeen mutta tulipahan taas tehtyä.
oliko mitään kivoja neitoja juoksemassa?
Tämä se juttu on. Kaikille tuollainen tekeminen kuin jokin mökin kunnossapito ei ole suorittamista vaan nimenomaan rento ja mielekäs osa sitä mökkeilyä ja lomailua.
oli juuri tämmöinen. Pitkästyi kaupunkiolosuhteissa, kun ei ollut tarpeeksi nikkaroitavaa. Ja jos mökillä ei sattunut muuta puuhaa olemaan, niin nakutteli vanhoja nauloja suoriksi!Ukkioli juuri tämmöinen. Pitkästyi kaupunkiolosuhteissa, kun ei ollut tarpeeksi nikkaroitavaa. Ja jos mökillä ei sattunut muuta puuhaa olemaan, niin nakutteli vanhoja nauloja suoriksi!