Helistö
Tyhmä ämmä
Mulla ei ole kavereita eikä rahaa. Ja tässä kylässä ei ole paikkaa mihin mennä.No sano, niin sanon ne alas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei ole kavereita eikä rahaa. Ja tässä kylässä ei ole paikkaa mihin mennä.No sano, niin sanon ne alas.
Oikeasti, mikä estää?![]()
1. TinderiMulla ei ole kavereita eikä rahaa. Ja tässä kylässä ei ole paikkaa mihin mennä.
1. Tinderi
2. Luottokortti
3. Omenahotelli stadissa
Elämä on valintoja1. Häh? Ei siellä ole mitään.
2. En elä luotolla.
3. Yksin. Säälittävää.
Niin on.Elämä on valintoja![]()
No, mulla ainakin alkaa Elämä kun lapset ovat isoja. Makso mitä maksoNiin on.

Niin mullakin.No, mulla ainakin alkaa Elämä kun lapset ovat isoja. Makso mitä makso![]()
No itse en ainakaan voinut tietää päätöksentekohetkellä mitä kaikkia moninaisia lapsista riippumattomiakin vaikeuksia sen jälkeen oli luvassa niin kysymys on oikeastaan aika kohtuuton.Tekis mieli kysyä, että miks pitää lisääntyä ku elämä on lasten takia niin hankalaa. Mutta tää on taidettu kysyä jo ennenki.
Eikös noita juttuja voi jotenkin sovittaa yhteen?No, mulla ainakin alkaa Elämä kun lapset ovat isoja. Makso mitä makso![]()
No itse en ainakaan voinut tietää päätöksentekohetkellä mitä kaikkia moninaisia lapsista riippumattomiakin vaikeuksia sen jälkeen oli luvassa niin kysymys on oikeastaan aika kohtuuton.

Niin on.Elämä on valintoja
Totta. Totta. Valitsin helpoimman reitin, eli mikä tieltä näkyi. En ajatellut tarpeeksi pitkälle nyt tätä hommaa lainkaan, kun mielessäni oli vain munkit.fiksuna miehenä