Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän jotkut tytyt on festareiden jälkeen valitelleet kurkkukipua ja samalla ovat kävelleet silee hassusti.

Viimeksi muokattu:
Voi helvetti mulla kolme viikkoa vielä lomaan. Noh kai ne tässä menee. Silittelin just kauluspaidat koko ens viikoks. Se olis kyllä helistöjen hommaa.

Toisiaan toivon, että minuja olisi enemmän. Mutta kun asiaa tarkemmin mietin, on ihan hyvä ettei minunlaisia ole kuin yksi.

Tosimies silittää paitansa itse. Mutta jos mulla olisi tosimies niin olisin kyllä joskus kiltti ja voisin vähän silitellä. Paitoja.

niksi: kun pesee kauluspaidan niin ei linkoa sitä kun 400rpm niin se jää märäksi ja kuivuessaan henkarissa on niin lähellä sileää, että ei useinkaan tarvi silitystä

puvun jos vetää päälle niin sitten pitää, mutta arkisempaan käyttöön on tarpeeksi sileää

Onneksi ei tarvi pitää kauluspaitoja.

Sama. Päällä on joko työvaatteet, jumppavaatteet tai pieruverkkarit. Helppoa.

E: huomasin pukeneeni päälle kukkalegginssit.:unsure:

Liitteet

• IMG_20180624_214641.webp
    IMG_20180624_214641.webp
    126,9 KB · Katsottu: 249
Viimeksi muokattu:
Mä olin 10 vuotta töissä erinäisillä telakoilla ja siteillä. Aina huppari päällä ja farkuissa. Siperiassa ihan huomioväriset työvaatteet.
Nyt toimistohommissa vihdoin niin tykkään laittaa kauluspaitaa päälle. Kotiin tullessa välittömästi kaappiin ja pierut päälle.

Back
Ylös Bottom