Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eka peli kun tuloskin osui. Voisi melkein ottaa oluen kun lauantaina semmoisia ostin, mutta yhtään en maistanut.

Tänään oli muuten ehkä elämäni arvokkain päiväpaska, kun kävin töissä palkallisella paskalla (a 10 min.) ja samalla tein tabletilla sivutoimeen pari pikkuhommaa, joista laskutin 1h (110€).

Onpas Tunisijalla komea veska. Loukkaantui. Harmi.
Ja näyttää muutenkin tässä pelissa olevan kentällä melko hyvä tarjonta.

E: kuten myös Englannin veska.

Oon tässä miettinyt, että miltä tuntuis laittaa kaik sileeks. Siis koko hela omaisuus ja painaa pyörän päälle kohti aasiaa.

Sen verran te naiset ootte kummajaisia, että ihan vaan vähän on käynyt mielessä tehdä ns. reboot elämälle.

No okei, ei täällä veska sanaa käyttänyt kun vaarini.

Mutta kuitenkin, veska, kun veska.
Minäkin voi tietynlaisesta laukusta käyttää sanaa veska.

Mutta veska kuvaa myös maalivahtia mun puhekielessä.

E: Niin ja naisia on monenlaisia.

Ei sen pään nyt ihan täys tarvi olla, mutta puolillaankin jo riittäisi!

Juu taitaa se veska olla täälläkin toinen nimi mokelle. Mutta aloin ekana miettiä, että onko veska nimitys sateenvarjolle, ei taida olla. Se on sitten sontsa, se.

Juu taitaa se veska olla täälläkin toinen nimi mokelle. Mutta aloin ekana miettiä, että onko veska nimitys sateenvarjolle, ei taida olla. Se on sitten sontsa, se.
Muistelen, että hämeessä puhuttiin mokesta. Tässä on ehkä alueellisia eroja.

Sontsa on meilläkin sontsa.

MoKKE kahdella koolla! Ja kaikki @Xtreme n mainitsemat paitsi mokkeli ja mola.

ja @Joxuz älä nyt ihan kaikkea laita sileeksi, mutta lähde käymään (ilman eroa). Meitä ihmisiä sitoo paikoilleen aivan liian moni asia, työ, lainat, ihmiset, ylipäätään rutiini ja koko elämä haaveillaan lähtemisestä, mutta ei lähdetä. Minä olen esimerkki niistä henkilöistä :unsure:

Back
Ylös Bottom