Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeps. Aikoinaan tuleva vaimoni kuolasi minua irc-galleriassa. Siellä sitten vaihdettiin meset ja aikamme tsättäiltiin kunnes mentiin reffeille. Ja siitä heti kymmenen vuoden päästä naimisiin.
Oli kyllä kaverinkaveri niin tiesi galleriasta etsiä.

Jeps. Aikoinaan tuleva vaimoni kuolasi minua irc-galleriassa. Siellä sitten vaihdettiin meset ja aikamme tsättäiltiin kunnes mentiin reffeille. Ja siitä heti kymmenen vuoden päästä naimisiin.
Oli kyllä kaverinkaveri niin tiesi galleriasta etsiä.

Onneks nykyään on tinder(ei kokemusta).

Samoim kannattaa avata turpansa jos joku kaunokainen kävelee ohi tai jutusteleee.. se on vaan kun 90% kävelee kaduilla älyttömätpuhelimet turvassa kiinni ni...

Tässä yks hyvö iskulause, kutsun sitä kloroformiksi:

Hei beibi antaisitko sormiini edea hajun, tai muuten lähtee taju.

Sattu muuten tänään kassajonossa pääsemään pieni tuhnu, voi olla että kakkaa tuli myös... Tiesin että takana on joku, lopulta vilkaisin niin pieraisin ilmeisesti lapsen naamalle joka istu rattaissa... tsori siitä...

Päättyisi tämä peli tasan niin kaikki tämän päivän tulokset vihkoon
Sveitsin joukkue on kokonaisuudessaan komeampi kuin Brasilian, joten olen niiden puolella.

Saksan häviö vähän harmittaa.

Sattu muuten tänään kassajonossa pääsemään pieni tuhnu, voi olla että kakkaa tuli myös... Tiesin että takana on joku, lopulta vilkaisin niin pieraisin ilmeisesti lapsen naamalle joka istu rattaissa... tsori siitä...

Joku kerta kaupassa hyllyjen välissä etsin tuotteita. Jostain sigmasuolen mutkasta ampui delilitran verran kaasua peräsuoleen. Autonominen saukon anu löi onneksi ovet kiinni ja kaasu jäi kolkutteleen ovelle. Vilkaisin ympärilleni, eikä samaisessa hyllyrivissä ollut ketään vaikka kaupassa kohtuullisesti jengiä. Ajattelin, että mitä minä häntä kiusaamaan vaan päästetään ostoksille. Koitin äänettömästi pihauttaa, ei vaan suostunut ovet vienosti aukeamaan. Nostin toista jalkaa ja samalla pikkasen pinnistin, kuului TROOOOOTRÄPÄPÄPÄPÄ noin 110dB äänenvoimakkuudella. Jatkoin ostoksia kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Voi jestas. Kiinteistöhuollon mies kävi vaihtamassa ilmanvaihtosuodattimia ja herätti. Teki mieli käydä lyömässä sitä. Saatana.

Kävin hölkällä lauantaina ja perse otti nokkiinsa. Vieläkin tuntuu kankut kireiltä.

kate-bosworth-workout.gif

Aamuviikkoa, sumppia juotu jo useat. Tänään vielä fyssarikäynti niskalle ja lavoille, torstaina viimeistään sit uuden ohjelman kimppuun. Huomiselle irtos onneks vapaa, jussina varmaan töissä koska #nolife ja mitä sitä yksin kotona möllöttää.

töissä koska #nolife

Tätä minäkin aio jatkossa noudattaa. Tosin, siihen pakkottavat muutkin syyt kuin se, että ei ole elämää.
Mutta eipähän mun tarvitse inistä, että ei ole ketään kaveria. Sit on työkaverit: ja ne saa siitä palkkaa kun ovat kanssasi.

Back
Ylös Bottom