Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen kans sitä samaa miettinyt, että miltä se muija kuulostaa joku sitä jyystää.

Ei hele. En haluu edes tietää .(n)

Kaikenkaikkiaan noi huutajat on ollut viimeaikoina tosi vähissä, kerran on salilla ollut sellainen mimmi että ensin luulin pokeleffan kuvauksien olevan menossa ja juuri kun tarjosin itseäni statistin rooliin huomasinkin yhden naisen tekevän jalkaprässiä.

34103786_1786310988116435_6526827595164549120_n.jpg

Jätän tän tähän protestina koska Jorma ei ole hoitanut hommaansa.

Huppista, olipa tutulla miehellä tullut ero nyt talonrakennusvaiheessa ku niin pikaisesti vajaan vuoden tuntemisen jälkeen alkoivat alkuhuumassa pykäämään omakotitaloa vuosi sitte. Ja rakennusvankeus vielä loppusyksyyn, jolloin valmis talo joudutaan myymään. :D Ultimate-parisuhdetesti khyl.

Huppista, olipa tutulla miehellä tullut ero nyt talonrakennusvaiheessa ku niin pikaisesti vajaan vuoden tuntemisen jälkeen alkoivat alkuhuumassa pykäämään omakotitaloa vuosi sitte. Ja rakennusvankeus vielä loppusyksyyn, jolloin valmis talo joudutaan myymään. :D Ultimate-parisuhdetesti khyl.

Olen toivonut että minulle tulisi eteen ero talonrakennusvaiheessa.
Voisi sitten tarjota asunnosta ali-hintaa, jos eroavalla pariskunnalla olisi pakko päästä pikaisesti kämpästä eroon.

Toinen älykäs hetki on ajoittaa talonrakennus siihen vaiheeseen, kun kotona on pikkulapsia, vauva jopa. Ihan järjestäen se polkee parisuhteen pohjamutiin.

Kevyempi stressitesti parisuhteelle muuten on kuviokohdistettavan tapetin laittaminen seiniin, varsinkin jos molemmat ovat tapettineitsyitä. Jos siitä selviää riitelemättä kertaakaan, niin parisuhteella on hyvät mahdollisuudet onnistua.

Toinen älykäs hetki on ajoittaa talonrakennus siihen vaiheeseen, kun kotona on pikkulapsia, vauva jopa. Ihan järjestäen se polkee parisuhteen pohjamutiin.

Kevyempi stressitesti parisuhteelle muuten on kuviokohdistettavan tapetin laittaminen seiniin, varsinkin jos molemmat ovat tapettineitsyitä. Jos siitä selviää riitelemättä kertaakaan, niin parisuhteella on hyvät mahdollisuudet onnistua.
Ennen tapiseerausta voi aloittaa Ikea- käynneillä ja sieltä ostetuiden kalusteiden kasaamisella.

Back
Ylös Bottom