Laardi
VIP
Jos kattos pitkästä aikaa oikein vormulat, kun nyt sattuu olemaan cmore jääkiekon takia.
Monacossa kuitenkin jotain jännää aina tapahtuu.
Verstappeni veti seinään jo harjoituksissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kattos pitkästä aikaa oikein vormulat, kun nyt sattuu olemaan cmore jääkiekon takia.
Monacossa kuitenkin jotain jännää aina tapahtuu.
Kaippa ne sen saa parsittua kasaan tuttuun säätöön.Verstappeni veti seinään jo harjoituksissa.
Parempi myös että emme arvaile.En viitsi järkyttää siveitä mieliänne kertomalla, miten se särky sitten lopulta lakkasi!
Sydän on kyllä hyvvee. Ei oo sitkeetä.Ruisleipää, voita ja hirven sydäntä .
#röyh

Mitäs aiotte tehdä kesällä? Mä ajattelin ruskettua![]()
melanooma...Mitäs aiotte tehdä kesällä? Mä ajattelin ruskettua![]()
Mitäs aiotte tehdä kesällä?![]()
Oon monta kesää putkeen ollut aika papu, mutta nyt on sitäkin alkanut hieman funtsiin, että liekö järkeä vanhentaa ihoa ehdontahdoin. Vähän ottanut kyllä tälle kesää arskaa, mutta jotain on vinksahtanut päässä, kun ei aina olla mahdollisuuksien mukaan munasiltaan auringossa tai speedot jalassa satamassa.Mitäs aiotte tehdä kesällä? Mä ajattelin ruskettua![]()

En mitää. En tee koskaan mitään..Mitäs aiotte tehdä kesällä? Mä ajattelin ruskettua![]()
Juu, jos pysyy keskellä rataa.Verstappen on varsinainen seppä, ajohommissa
Vielä ulkofilettä rillistä.Sydän on kyllä hyvvee. Ei oo sitkeetä.![]()
Syödä, juoda, kaivaa kuoppia, juoda, leikata pensaat, juoda, rakentaa varaston, juoda, juoda, rullaluistella, juoda, tennistä, juoda, uida, juoda ja sit vähän juoda.Mitäs aiotte tehdä kesällä? Mä ajattelin ruskettua![]()