Mites ne pulisongit?Mää kävin parturissa ja se leikkas nyt aiva liian lyhyeksi. Mun naama näyttää isolta laatikolta ny vielä enemmän ku normaalisti. Vittu.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites ne pulisongit?Mää kävin parturissa ja se leikkas nyt aiva liian lyhyeksi. Mun naama näyttää isolta laatikolta ny vielä enemmän ku normaalisti. Vittu.![]()
Mä näen silmissäni tilanteen kun olin pahimpaan ruuhka-aikaan prisman kassalla ja joku olisi halunnut maksaa ostoksensa centin kolikoilla siis (1c) ja alkoi vääntämään kassan kanssa niiden olevan laillinen maksuväline, minä ja pari muuta tarjouduttiin maksamaan hänen ostokset ettei omat pakasteet sula mutta tää vaan nolas ittesä pahemmin jonka myös ääneen hänelle sanoin kassaa vaihtaessa....Nyt kyllä Vantaa Gym Clubille iso miinus. Niin iso, että en etes halunnut maksaa kertamaksua gymille. En tosin jaksanut alkaa kovasti vänkään, mutta kuulemma kun järjestelmä on vaihtunut, niin mun kortti on hyödytön.
Mit vit kuntit, ei kai se mun ongelma oo, jos tässä nyt 9 vuoden aikana on järjestelmä vaihtunut ja mun kortti on mitätön. Ei minulle ole kukaan ilmoittanut että veto loppuu kertakortista ja käyttämättömät 4 kertaa liukenee sivusuun. Oli kyllä herran vaikea koittaa sisäistää, että tää on mulle myyty 10 kerran korttina ja sillon ei ollut mitään aikarajaa, vaikka nykyään on.
Noh, en jaksanut alkaa vänkään enään tuon jälkeen 10 e pantista![]()
reisien välissä?Mites ne pulisongit?
Mites ne pulisongit?
reisien välissä?
Mites ne pulisongit?
reisien välissä?
maanantaina jo niitin, hyvin on taas jo kasvanut sen jälkn
Ei.
Ei.
Pakaroiden välissä?
Hoho, tuossa tilanteessa kassa ois voinut ottaa pelisilmän käyttöön, eli radiopuhelimella joku hyllyntäyttäjä paikalle, kolikot sille ja johki nurkkaan laskeen kolikoita asiakkaan kans.Mä näen silmissäni tilanteen kun...
Mulle ois ihan sama ollut vaikka viikon ois vääntänyt asiasta mutta kun pahimpaan ruuhka-aikaan.Hoho, tuossa tilanteessa kassa ois voinut ottaa pelisilmän käyttöön, eli radiopuhelimella joku hyllyntäyttäjä paikalle, kolikot sille ja johki nurkkaan laskeen kolikoita asiakkaan kans.
Mulla sentäs ei ollut gymin respassa asiakkaita, mutta olin 50/50 uskossa pääsenkö reenaan vai en. Toteutin sit varasuunnitelmani ja menin muualle.
Tuo kolikon laskija tais muuten olla samaa sorttia kun ite, että mua ei sinänsä ihistä nolaanko itteni jonkun mielestä. Sillä hyvin kehtasin käydä testaan vähän vanhentunutta salikorttia pelaako se vai ei.
Aiheuttaa muuten ihmetystä, kun maksaa ostoksia 5 e kolikolla. Hieman menee kassahenkilö jumiin. Postissa oli jotain 5 e erikoiskolikoita kaupan korkeemmalla hinnalla kuin niiden nimellisarvo. No lopulta ne oli kaupan siinä omalla 5 e arvollaan, joten matkaan lähti kaks pahvilaatikollista 5 e kolikoitaEi ne ainakaan arvoonsa menetä, ellei inflaatioo lasketa.

Tänään oli jo toinen kaato.Kuinkahan lähellä mahtaa olla suven ensimmäinen heinän kaato?
Pakaroiden välissä?
Uskokaa pois mutta tässä on mun lauantai-ilme, heti aamusta alkaen.
Pitäs uusia vippi niin sais oman kuvansa tohon rofiiliin eli tuon ja plussana näkisi taas millaisia jääkaappeja ihmisillä on.
![]()
Mut eiks ne merkkihuollot ollut kuitenkin popPyyhkijänmoottori+vivusto autoon tiskiltä muistaakseni lähes 800e. Hajottamolta 80e.