Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen tämän vuoden aikana saannut kuulla olevani sovinisti. Onko se kehu?

Tässä kuvassa esiintyy sovinisti:
Square-Haircut-For-Men-also-Handsome-Man-Hairstyle.jpg

- hän tykkää että naisella ja miehellä on oma rooli
- hänen mielestään miehellä pitää olla parempi palkka kuin naisella jos mies on kokeneempi ja paremmin koulutettu. Mutta myös toisinpäin
- hänen mielestä hallituksissa ei kuulu olla naiskiintiötä, vaan henkilöt pitää valita ansioiden ja osaamisen perusteella

Tässä kuvassa on pari feministiä:
file.php

- heidän mielestä kaikki miehet on sikoja
- heidän mielestä naiset ovat kaikessa vahvempia kuin miehet
- heidän mielestään sukupuolia ei ole vaan itse saa päättää mitä on. Kunhan ei ole mies.

Joo sama Fiat mikä täälläki näky. 127 vuosimallia -77.

Mun eka auto oli 14-vuotiaana Fiat 127, ostin huutonetistä 120 eurolla ja ilmoitin isäukolle, että hänen on siirettävä se ajamalla tonteille kun oli liikennekelpoinen peli vielä silloin. Neljäkymmentäviisi kiivasveristä italiaisoria siivitti sen sellaiseen lentoon, että onnistuin ajamaan metsäautotieltä sen kattokerhoon muutaman kuukauden omistamisen jälkeen. Onneksi olin noin viisitoista senttiä lyhempi kuin nykyisin, kun sen verran tuli katto sisään, että tyhjää tilaa ei pään päälle jäänyt. Ehkä siitä päättelin jo silloin, että kannattaa suorittaa vauhdikkaammat ajot aina kaksipyöräisillä, kun selkeästi rattimiehen vikaa ei ollut. Nykyään muuten saisi maksaa ehkä noin 10x hinnan vastaavasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin minä siis viihdyn vanhoissa taloissa :unsure:

Minulle on ihan sama onko talo vanha tai uusi, kunhan sisälämpötila on kelistä riippumatta sopiva.

Jos talo on kylmä talvella niin sitä voi kompensoida terdeltä näkyvällä merellä ja muutamalla palmulla.

Mikäs sen ihanampaa kuin yli-inhimillisen aikainen herätys ja hammaslääkäriin aamukasilta :confused: Noh, tuskin pitäis mitään katastrofeja löytyä.

Minulle on ihan sama onko talo vanha tai uusi, kunhan sisälämpötila on kelistä riippumatta sopiva.
Tuo on kyllä hyvä kriteeri. Omalla listalla vielä vaatimukset, että se ei ole kerrostalo, eikä tontilla, josta joka ikkunassa näkyy naapuritalo.

Onpas ollut harvinaisen huonolaatuista unta koko viikkoa.
No huomenna sitten kokovartalopuudutus joka takaa kyllä pitkät yöunet mutta ei ne kyllä virkistä.

Hormoneista ei voi olla kiinni kun on erinäisiä haluja jotka johtaa siihen ettei pysty nukkumaan vatsallaan.

Pihi ja tihi ku kävin vähä kiipeilemässä kaupungin harjuilla.

Rantalentiskentillä oli silmäkarkkia miehille ja naisille. :cool: Boing-boing jne..

menen tänään kuntosalinjumpalle, siitä on seksismi kaukana

huomenna on perjantai: mallaskoski-ilta

siinä tulevaisuudensuunnitelmat jotka elmäni sisältää tällähetkellä

Back
Ylös Bottom