Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päätin askarrella paskarrella parvekkeelle sohvan, aloitan ehkä jo tänään! Ensi viikolla luultavasti postaan tänne jotain vastaavaa projektini lopputuloksesta:
![]()
Mä olen etsinyt retroautoa ja miettinyt mikä on tarpeeksi vanha auto että on jo ns. siisti peli, nämä Asconat yms. rajaan vielä sinne säälittävän puolelle.3 tunnin palaveri heti aamusta. Onneksi näin töihin ajaessa opel asconan, ei vituta enää yhtään.
Mä olen etsinyt retroautoa ja miettinyt mikä on tarpeeksi vanha auto että on jo ns. siisti peli, nämä Asconat yms. rajaan vielä sinne säälittävän puolelle.
Näin paripäivää sitten 70-luvun alun Ford Caprin, ei ollut vieläkään ns. siisti peli.
Se taisi taannoin vilahtaa jossain kuvassa? Oliko 127?Täällä olis hieno Fiat myytävänä. Osta se pois.![]()
Se taisi taannoin vilahtaa jossain kuvassa? Oliko 127?
Mä jo meinasin lähteä hakemaan 60-luvun lopun 600 fiuden, se on jo tyylikäs.
Se on ihan kinthaalla onko nolo vai cool.Joo sama Fiat mikä täälläki näky. 127 vuosimallia -77.
Se on ihan kinthaalla onko nolo vai cool.
Kenties mattamustana kirkas pätmän logo kyljessä hauska lauluauto mutta saattas olla ihan kiva silleen vinpan päälle orkkis kuntoon laitettuna.
Taunus, Granada, EscorvetteMä olen etsinyt retroautoa ja miettinyt mikä on tarpeeksi vanha auto että on jo ns. siisti peli, nämä Asconat yms. rajaan vielä sinne säälittävän puolelle.
Näin paripäivää sitten 70-luvun alun Ford Caprin, ei ollut vieläkään ns. siisti peli.
Mietin 70-luvun tanea mutta kun näin sellaisen niin on kyllä nolo, ihan samaan kastiin menee granada.Taunus, Granada, Escorvette
taas muutto? vai mikä muutto?Vittu että vituttaa. Ja vitutus jatkuu pitkään iltaan vielä, kun tajusin aktuaalisesti että muuttopuuhat alkaa klo 17 eikä ole ihan yhden taikka kahden tunnin juttu.
Haudassa saan minäkin varmaan sitten nukkua. Ellei tulla sinnekim tökkimään kun om tylsää.
Nooh, siihen siihen vielä pari lasta jalkoihin pyörimään ja koko muu elämä niin sitten voi alkaa puhua kiireestä.Vittu että vituttaa. Ja vitutus jatkuu pitkään iltaan vielä, kun tajusin aktuaalisesti että muuttopuuhat alkaa klo 17 eikä ole ihan yhden taikka kahden tunnin juttu.
Haudassa saan minäkin varmaan sitten nukkua. Ellei tulla sinnekim tökkimään kun om tylsää.
Muitten ihmisten muuttoavuksi. Olen porukan ainoa ajokykyinen ja -taitoinen, niin joutaapi auttelee.taas muutto? vai mikä muutto?
Kyllähän se tähän kaiken keskelle sopisi, mutta onneksi nää päivät kyllä varmistaa sen että a) ei ehdi b) akka kärttyää c) ei seiso. Luonto huolehtii ehkäisystä.Nooh, siihen siihen vielä pari lasta jalkoihin pyörimään ja koko muu elämä niin sitten voi alkaa puhua kiireestä.![]()