Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jopas maistui uni 6 tuntia yhtäsoittoa muutaman huonosti nukutun yön jälkeen mutta ois kyllä voinut sen 7 tai jopa 8 tuntiakin ottaa.
Toisaalta tuollainen hyvä lyhyt uni on itelle parempi kuin pitkä ja katkonainen.

Oli kyllä aika painajainen itellä yöllä.

Olin sorsastamassa, sorsia niin saattanasti. Avasin patruunarasian ja sieltä vapautu kymmenkunta perhosta. Pohjalla oli vaan sahanpurua.

Normaali painajainen on, että hukkaan rahapussin, mutta nyt oli jo kyllä paha.

Pikkasen ehkä sekavissa merkeissä heräsin aamulla, mutta ehkä se alkaa tästä rullaamaan. Jos nyt tästä päivästä selviää niin on jo voiton puolella!

Sumppia, pihautus.

Jotenki söpöä nähdä jonku myyvän entissä poshuani sanoilla "omistuksessani ajettu vain kesäisin". :ROFLMAO: No teknisesti ottaen se voi olla tottakin.

Väsymys jatkuu, on tullut melkein uusi normi tälle että tuntuu jatkuvasti olevan univelkaa vaikka eilenkin aloin katsomaan Thor Ragnarokkia klo 21, heräsin sohvalta leffan pyöriessä 22:15 josta suoraan sänkyyn ja heti unta, heräsin sitten 5:15 herätyskelloon ja meni melkeen tähän 7 asti että alkoi jotain tajuamaan ympäristöstään... tietty turvallisesti jo ajellut tässä välissä töihin ja juonut ekan kupin kahviakin.

Oli kyllä niin erikoinen uni, lähinnä siksi miten hyvin siitä jäi pieniäkin yksityiskohtia mieleen ja näki vanhoja tuttuja joiden kanssa ei nykyään ole enää yhteydessä.

Stna hotlassa ei ollut lämpötilan eikä ilmanvaihdon säätöä. Ja ihan helvetin kuuma. Puo soijassa yritin nukkua peiton päällä.
Ei ole mun juttu nämä. Kaipaan kodin ilmastointia ja 180cm leveetä älyvaahtopatjaa, jossa on mun puon kuva.

Minä nukun tyytyväisenä, hyvin puettuna, untuvapeiton alla. Ei ol' kuuma.

Stna hotlassa ei ollut lämpötilan eikä ilmanvaihdon säätöä. Ja ihan helvetin kuuma. Puo soijassa yritin nukkua peiton päällä.
Ei ole mun juttu nämä. Kaipaan kodin ilmastointia ja 180cm leveetä älyvaahtopatjaa, jossa on mun puon kuva.
Vahva sama, lisäksi nukuttava ikkuna auki ja joku tööttäilee 5:00. Aamupalalla sentään rapeeta pekonia.

Ei ois siitä laittaa mitään -25 asteen kylmäkäynnistyksestä videoo myynti-ilmotukseen. :ROFLMAO:

"Ajettu vain kesäisin"

polse-1.webp

Vähän nyt sekavia aamu-unia pukkaa. Ensin oli söpöjä hiirivauvoja ja seuraavaks itken hiiren raatojen keskellä, kun ne ei lakkaa puremasta vaikka sormin kaivaa kaulan auki. Ja tää oli vasta lämmittelyä! Ei ihme, että on aamuisin vähän pöhnäinen olo.

Vähän nyt sekavia aamu-unia pukkaa. Ensin oli söpöjä hiirivauvoja ja seuraavaks itken hiiren raatojen keskellä, kun ne ei lakkaa puremasta vaikka sormin kaivaa kaulan auki. Ja tää oli vasta lämmittelyä! Ei ihme, että on aamuisin vähän pöhnäinen olo.

:ROFLMAO:

Hyvänen aika: jostain muistin kätköistä tuli muistikuva, että näin rietasta seksiunta joku yö.

Onneksi se oli vain unta .:whistle:

Back
Ylös Bottom