Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Darrattomuus aiheuttaa sitä että pitää puuhata kaikkea.
Kävin tonkimassa varaston romukasasta hieman putki ja i-palkkia jotka pitäisi liimata kempinliimalla kiinni ja siten mulla olisi hiekka-aura trukkiin jolla tasoitella piha...viinaa perkele.

Lainakoneilla joutuu puuhastelemaan. Terveiset duunista, tää olis just sopivan kokonen mylly omakotitaloon lumitöihin.

Liitteet

• IMG_20180510_060229.webp
    IMG_20180510_060229.webp
    139,4 KB · Katsottu: 191
+26. Trampoliini tarkoituksenmukaisessa käytössä. Eli auringonotossa. Tohtori @TJJ voi olla huoletta... pitääkö olla huolissaan että järkyttyykö naapurit isosta karvaisesta valkoisesta perseestä? Suunnattu kuitenkin vähiten mukavan naapurin suuntaan.

Liitteet

• DF7A2000-42E2-4675-A942-35EE2511BC37.webp
    DF7A2000-42E2-4675-A942-35EE2511BC37.webp
    130,4 KB · Katsottu: 215
Kunhan se vähiten mukava naapuri on hetero, ei homomiehiä.

Myös tämä kun saattaa aiheuttaa tjj:n pelkäämiä sisäisiä vaurioita trampoliinilla oleileville.

Kunhan varoitin tuosta asetelmasta.

Minä en kyllä ymmärrä miten joku jaksaa maata auringossa, ja vielä vapaaehtoisesti.:eek:
#kysyksjoku

Seuran treenit meni hienosti ja muillakin meni hienosti. Jos käyttäisin alkomaholitsua, voisin ottaa oluen. Join kahvit.

Ei makaaminen paljon vaadi.

Käy maaten ja ummistaa silmät. Sitten vain ollaan paikallaan.

Näin minä teen ja se on hyvin helppoa.

Back
Ylös Bottom