Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli pakko poistaa kun oli niin edullista. Enkä aio maksaa kuukausimaksua HBO:lle siitä että voin katella millon huvittaa.

En kyllä muutamaan vuoteen oo ostanu enää etes musiikkia levyllä.

E. Claccicta kamaa.
Ohan ne hyviä emmää sitä, ite vaan pitää digitaalisena kaiken mille kuvittelee tulevaisuudessa olevan käyttöä. Esim. Jallut skannattuna.

Viimeksi muokattu:
Mä oon nyt semmosessa mukavassa 9 oluen helatorstaiaaton tunnelmassa, että rakastan teitä kaikkia, paitsi jos ette tykkää lemmikeistä/koirista (esim. @Laardi), mutta onneksi yksi erä enää juotavana, tai siis pelattavana, koska rakkaat koiruudet tarvitsevat aamulla kusettamisen lisäksi mettälenkkiseuraa :)

08beb0535f892449d98fd6e4a8584a2839f2cdb6.jpg

Meidän ryhmä oli aika pliisussa da vinci-koodi tyyppisessä jutussa, toiset pääs mielisairaalaan ja oon niin kade. Mutta kuulemma hannibal-mesta löytyis myös, sinne täytyy päästä...
Onko semmosta missä ollaan viidakossa ja osallistujilla kannossa M16 ja GE M134 tyyppistä kalustoa?

Kahvia.

Back
Ylös Bottom