Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tomahawk.webp

Ostin viiniä.
Mies maistoi.

Minä:
Q2HS7o0.jpg

^Njoo, mä ehdottomasti töissä kieltäydyin kertomasta että omistin kirjan mätihoville, jonka mätikuningatar olen. Siinäpä arvailevat, mitä se omistus tarkoittaa, hehe.

Jos päätätte joskus lomailla Portugalissa, olkaa varuillanne. Siellä huorilla on nimittäin tapana huutaa joka nurkalla "Dollarilla suihin!", ja harvat tajuavat tuon olevan ansa.

Ai sättänä, joku flunssa tapainen meinaa iskeä päälle.
Mikä siinä onkin että heti kun joku tauti iskee niin alkaa tekemään kaikkia herkkuja mieli ja koittaa uskotella itselleen että keho parantaa ittesä nopeemmin kun syö hyvin

Yllättävän ok mavettelu moottorimarssin jälkeen. 177,5kg x 3
Se taitaa olla päälle 200 ykkönen ? Ite ainakin muistelisin, että 3x180 ja meni 205 tai 210 ykkösenä. Nykyään on hyvä jos saan tuon 177,5 ykkösenä. En viitti ees kokeilla, ettei paikat hajoo (=tuu paha mieli).

Mun pitäs värkätä senmoinen tasoitusaura hiekkapihalle jonka saa valjastettua trukkiin kiinni.
PoNpottaa niin perkeleesti kun ajaa täysii! trukilla pitkin pihaa.

Back
Ylös Bottom