Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä ihme tätä maailmaa vaivaa?

Ikea, Sellon kukkakaupat, CM ja Prisma eikä missään kultaköynöksiä. Kai se on pakko lähteä ihan oikeaan kukkakauppaan.

Viikko kaalikeittoa niin nyt tarvitaan toisenlaiset eväät.

eväät.webp

terassikauden avaus, omalla terassilla

#pelkkä

C1F49710-0C1B-4259-9D2F-3E2029D6EF33.webp

Ohan toi nyt ihan mielenvikainen. Reilu parikymppinen jäbä, 188cm/103kg, penkkailee kahta markkaa ja viskoo tikkua niin vitusti.
23101695_361548087648593_2790835414972235776_n.jpg

Mitä vittua vuoden homo??
Mitä sitten ku vuosi on täynnä? Bi-seksuaali vai transistori? Vaiko valkoinen heteromies ja ajamassa valkoisten heteromiesten ylivaltaa?

Eniten häröä että 16 vuotias valitaan vuoden homoksi, ei sillä että se minua haittaisi hänen olevan homo mutta turhan nuori kantamaan tuollaista "kunniaa"

Eniten häröä että 16 vuotias valitaan vuoden homoksi, ei sillä että se minua haittaisi hänen olevan homo mutta turhan nuori kantamaan tuollaista "kunniaa"

Just nii, eiks just oo tapetilla se ettei lapsia saa lokeroida tytöks, pojaks, heteroks tai homoks. Vaan ovat muunsukupuolisia ja saavat sitten aikuisena päättää perversionsa.

Mietin samaa tuon vuoden homon kohdalla, kun tuli vastaan joku juttu aiheesta. Eihän tuon ikäinen vielä edes tiedä pillunpäälle, niin nytkö sen on moinen "kunnia" jo jaksettava kantaa lopun ikää.

Mietin samaa tuon vuoden homon kohdalla, kun tuli vastaan joku juttu aiheesta. Eihän tuon ikäinen vielä edes tiedä pillunpäälle, niin nytkö sen on moinen "kunnia" jo jaksettava kantaa lopun ikää.

Tämä on vasta alkua. Kohta pojalle pukkaa homouden Nobelin palkintoa. Siinä jää opamaki kakkoseks.

Mm.. kuva työhuoneestani on ollut täällä aiemmin, kertokoon se riittävästi yksityiskohdista.

Mut voisin mielelläni noissa housuissa nousta myös kyytiin. En oo koskaan ollut! :)
Kannattaa olla tarkkana ettei jää koukkuun niihin kyyteihin.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805032200916332_vd.shtml
Nuoruuden innolla moni tekee monenlaisia asioita mutta mitäpä jos reilut parikymppisenä vaikka Tuure miettiikin ettei taida sittenkään olla homo?
Kiva siinä olla sitten loppuelämänsä vuoden homo, halusi tai ei.

Just nii, eiks just oo tapetilla se ettei lapsia saa lokeroida tytöks, pojaks, heteroks tai homoks. Vaan ovat muunsukupuolisia ja saavat sitten aikuisena päättää perversionsa.
Minkä takia se on muuten aina todella nuoret ihmiset siinä murrosvaiheessa jotka tätä erityisesti seksuaalista monimuotoisuutta tuovat esille? Tuossa 14-20-vuoden iässä ihmisen aivot on viritetty kyseenalaistamiseen ja kapinaan, ei rationaaliseen ajatteluun. Ikäryhmälle ominaista on kysymykset "kuka minä olen/mitä minä olen/mikä on minun paikkani?", eikä todellakaan toteamukset "minä tiedän seksuaalisesta monimuotoisuudesta kaiken". Kokeilunhalu ja riskinotto on korkeimmillaan, joka tietenkin voi netota paljon positiivista, mutta missään tapauksessa kyseessä ei ole asiantuntijoita. On hienoa että Tuure on löytänyt itsensä, ja saanut tunnustusta tarjoamastaan vertaistuesta, mutta on myös muistettava olla varovainen. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun ollaan käännetty se kelkka, ja kokeneemmilla aikuisilla tulisi olla vastuu myös suojella lapsia niin, ettei heille anneta liiallista painetta tai kuormaa kannettavakseen.

Back
Ylös Bottom