Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muutaman kaljan jälkeen on hyvä lähteä ajelemaan.

No eiku huomenna vasta! Jos ei mopolla lähetä niin otetaan fiiatti alle ja lähdetään kokeilemaan pääseekö sillä ylinopeutta.

Onko vokotin vehkeet museorekisterissä jo?
Eikse raja oo 25v?

Kyllä tässä ketjussa useammalla on vehkeet museorekisteriin hyväksyttäviä.

Ai niin. Jos joku on vailla hyvää vanhaa jytäriä niin olis myynnissä.

Minä en ainakaan halunnut kihla- tai vihkisormukseeni päivämäärää koska en katsonut, että mun parasta ennen päivämäärä olisi mennyt.

#kysyksjoku

E: nyt on munkit haettu. Joten nyt voisi lähteä bilettää. Onneksi en jaksa .
Oli vähän nolo tilanne kun kaveri oli tulossa kahville mutta mä kävin vaan ulos viemässä munkit.
"Olisin mä kahville voinut tulla"
Aha.

Tällä vanhuksella alkaa ainakin olla biletysaika jo ohi ja kohta nukkumaanmenoaika! :zzzz: Ruuat ja herkut syöty niin miksi sitä nyt enää kukkuis hereilläkään.

Kävin ryövuoron jälkee olusella paikallisessa, nyt on uunissa 1,4kg siipiä (voi sitä rasvakeittämisen määrää kun palkka juoksoo) ja kylmää kolaa. Munkkia vois kyllä hakea huomenna skumpan kaveriksi.

Fffffffffffuuuuuucccccckkkkkkkk, luulin että oot perkkaan majuri. Sorry siitä #alex

Yksi asuinalue pohjoiseen.

Hain ainekset kaupasta. 38 minuuttia kaikkineen, ei paha vanhalta plösöltä.

Pakkaaminen ei ole kivaa, mut matkalle lähtö on kivaa. :D

Rustailen täältä anniskeluravintolasta, olut on kädessä, mutta on täällä kaikenlaista säätäjää, vaikka oon tämmösessä hipsteribaarissa.

Back
Ylös Bottom