Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Säälittävää.

Tuohan on aivan liian pieni.

Minä oon ajatellu, että sä oot ihan lahjakas karkin mussuttaja, mutta tuo on kyllä vähä säälittävä pussukka.

Huolehdin linjoistani. Pohjalle litra jäätelöä ja sipsipussin jämät. Niiden pohjalle nööti börger.

No selityksiä selityksiä, en mää niin kova irtokarkin mussuttaja ole kun kerran kuukaudessa-kahdessa tuon ~400g popsin. Kestihän ne nytkin melkein puoli tuntia.

Nostetaan takaisin alkuperäiselle paikalle tai vähän yli, koska HP on hyvää.

Omasta mielestäni sillä taas ei ollut mitään tekemistä HP:n kanssa :LOL:

Jos haluat tietää minkälainen fiilis tulee huonosta elokuvasta, katso!

Ja tosta Diileri-kirjasta, muut niitä lukee, koska se on kustantajalta myyty loppuun. Opin myös muutaman uuden naisia kuvaavan termin siitä: "sopivasti sisäänajettu salipalkinto" esimerkiksi.

Sol- tai Óle-olutta (Pirkka) on mukava siemailla kuumalla säällä, mutta toi S-versio oli ihan kamalan makuista. Niin makeaa, että meni viemäriin.

Pitäisköhän sitä lähteä ulosteelle. Ihmistenilmoille.

#tsek #pelkkä

lisäksi maito kauppa #tsek
nyt on pyykit tulossa, sitten voi lähteä liikenteeseen toiselle kierrokselle

moottorimarssi ääsjoelle

eilen kun, ehtoolla, hieman maistelin, #terveydeksi, olutta kotikaupunkimme ydinkeskustassa niin voi taas todeta, etto on tämä autoilukaupunki

oli klopit taas ostellu melkomoisia pirssejä talven aikana

esimerkkejä nähdyistä tuotteista: aventador, cl600amg, m6 jatke, muutamia 750 jatkeita + lus muut mersut jotka ei ansaitse erityismainintaa

m6toses oli kyllä aika kireet soundit ku siinä oli vissiin joku viriputki

Minä kävin eilen anniskeluravintolassa Porin keksustassa ja se moottoriajoneuvo, joka reissusta jäi mieleen (taksin lisäksi) oli hienoakin hienompi coupe Taunus. Näkyi siellä jotain Bemmejä, GT-R, F430 sun muita, mutta ei ne niin laittanu hymyilemään kuin Tane.

Kuulkaas pojat ja tytöt kun valitatte.
Eilen meni työjutuissa kaikki vituiksi ja illalla eukko koitti polttaa kämpän laittamalla päälle olevan kiukaan päälle pahvilaatikon ja jättämällä saunan oven auki josta seurasi pieni perheneuvottelu.
Tämän vuoksi olin pakotettu ottamaan muutaman oluen ja aamulla oli huono olo.
Päivällä lohkesi hammas, melkein unohdin.
Kun avasin tietokoneen huomasin firman nettisivujen olevan nurin.
Kahvia juodessa ajattelin pikkaisen päästää painetta, tuli kurat kalsareihin.

Ja ajatelkaa! Kaikki tämä ennen klo 10 tänään! Mihin tämä päivä johtaakaan....

Vähän vastaavia kokemuksia kuluneelta viikolta; töissä laskin laskimoveret syliini koska järkevänä miehenä muistin irroittaa staasin. Kotiin tullessa akka oli jättänyt koko päiväksi hellan kutoselle, oli keittiössä vähän lämmintä. Unohdin kotiavaimet sisälle töihin lähtiessä, hain eukon töistä vara-avaimen ja sitten jäin ruuhkaan jumiin, joten akka olikin kotona ennen minua nukkumassa rappukäytävän lattialla (martyrdom level nine thousand). Kaiken kukkuraksi töissä sanoin potilaalle "hyvää toipumista" johon hän totesi "kiitos samoin"

Vihjaili saatana jotain.

Pieni tyhjennys keittiöön, vain viisikymmentä esinettä kohti kadotusta. Miksiköhän mulla on esimerkiksi neljät sakset?

Oot ostanut saksia ja muuta, kun halvalla saa.

Olen tässä muutaman vuoden sisällä alkanut hankkia laadukkaita tuotteita sen aina hajoavan kiinanromun tilalle.

Esim saksissa Fiskarsit toimii hyvin. Elintarvikkeille omansa ja toiset on jotkin ompelijansakset sillä terät on varmaan 20-25 cm pitkät. Kolmantena toki on jotkin halppikset ala-asteen ajoilta penaaliin jääneet, mutta hyvin nekin toimii teroitettuna.

Kynsisaksina muuten hommansa ajaa kaikista parhaiten Lindstömin sivuleikkurit. Niiden hinnalla tosin saa kourallisen Fiskarsseja ja muovikassillisen jotain halpiskynsisaksia.

laadukkaita tuotteita

noin se menee, kun ei ole varaa ostaa huonoa

kynsisakseni tosin ovat hinnat alkaen mallia, mutta perustelu miksi:
olen investoinut ne opiskelijanuorukaisena ja silloin ei ollut varaa
mutta hyvin ovat palvelleet +15v huushollin ainoina saksina, ainoa heikkous niissä on että paperia leikatessa on pannahisen vaikea saada suoraa linjaa

Back
Ylös Bottom