Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks jäsen @Xtreme käynyt työmaalounaalla Borgissa?

Oon nyt pari kertaa käyny paltsujen välissä lounastamassa ja tykkäsin. Aiemmin käyny noissa työ maaruokaloussa, jossa työ ukkojen seassa noutopöydästä leivitettyä lihaa ja ranuja. Salaatiksi kurkku ja tomaatti.

Borgissa sentään ruoat tehään tilauksesta ja pöytiin tarjoilu.
Tänää viereisessä pöydässä lounasti kaupunginjohtaja seurueineen. Siististi pukeutuneet pikkutakit päällä. Taidan jatkossakin käydä tässä.

Ravintola_BORG_16-9.jpg

img_20170503_112437.jpg

img_20170503_112848_0.jpg
On käyty ja hyvä miljöö ja ruokakin toimii, ite tykkään silti lounastaa buffetista. Itteä ahdistaa ootella safkoja pöytiin. Tietty kun asiakkaita mukana, se on posi juttu, mutta arkilounaana ei jaksa venailla.

Taas taloyhtiön pihalla ja sisälle asti tunkeva pilven poltteluhaju. Poliisin nettipalveluun nettivinkki: lähetetty.
Tähän piti kysyä lisätietoja, eli missä slummissa TJJ oikein asuu?

Tehdäänkö viereisellä sivukadulla kauppoja puoliperävaunullisesta Lucky Strike savukkeita?

e: Ommuute täysperä. Törkeä asiavirhe.

Viimeksi muokattu:
Kävin lasten kanssa pyörälenkillä, ihmeen hyvin meni, vaikka veikkasin et järki lähtee... pienimmät peräkärryssä ja isommat fillaroi ite. Sitten vielä kävin koiran kanssa lenkillä, koira sai vetää rengasta perässä. Simatkin sain pulloon...

Päivän pätteeksi maistuu perjantaiolut.

Kehtaisko makoilla rappukäytävässä. Mies unohti aamulla avaimet kotiin, haki mun avaimet työpaikalta ja nyt oon 45 min venannut sitä kotiin tulevaks kun sen reissu venyi :cry: Sohvaunelmia.

No nyt mä täällä jo makaan, saa nähdä kutsuuko joku virkavallan paikalle, oon mä aika räjähtänyt.

Back
Ylös Bottom