Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mac on kans ihan menevä puikko. Mikäs oli se, joka tuupattiin sieltä pahvitötterön alaosasta, niin mehujää liukui kohti huulia.

^ Sanon kans, et Rio Cola .

Meillä mehujäät on sairastuvan ykköstoive aina.
Silloin niitä saa ja pitää syödä: paljon.

E: suosikkimehujää on se 80- luvulla myyty mehujää joka oli jollain tapaa käden muotoinen ja siinä oli sormi pystyssä. #jonneteimuista
Mutta kun sitä ei ole yli 30 vuoteen mistään saanut niin vadelma Lipsiin on tyytyminen.

^ Sanon kans, et Rio Cola .

Meillä mehujäät on sairastuvan ykköstoive aina.
Silloin niitä saa ja pitää syödä: paljon.

E: suosikkimehujää on se 80- luvulla myyty mehujää joka oli jollain tapaa käden muotoinen ja siinä oli sormi pystyssä. #jonneteimuista
Mutta kun sitä ei ole yli 30 vuoteen mistään saanut niin vadelma Lipsiin on tyytyminen.
Jotenkin jämärästi muistan tuommoisen sormijäätelön. Mikähän se oli.

Mulla alko tekeen kauheesti mieli mokkapaloja kun muisteli lapsuutta. Aina niitä oli joka limudiscossa ja vastaavassa myynnissä. Kukahan tekis mulle joskus vielä moisia :unsure:.

Mut moni kyllä kaunistuu/komistuu iän myötä.

Yleensä en itseäni kehu mutta tähän on niin helppo sanoa että kyllä pätee ainakin tänne!

Tietysti se helpottaa että elämäni parhaimmat teinivuodet kun testoa olisi ollut kropassa enemmän kuin laki sallii, pelasin 5 vuotta World of Warcraftia ja ryyppäsin joka vkloppu PE-LA repeat...

YESS rio cola se oli.

Nämä oli myös hyviä, CoolBitsit.
CoolBits.webp

YESS rio cola se oli.

Nämä oli myös hyviä, CoolBitsit.
katso liitettä 148079

Me oltiin varmaan just tollon -96 tanhureissulla Lyckselessä ja siellä vedin noita Igloo-jätskejä vaikka kuinka paljon. Oli niin hyviä. En kyllä muista yhtään saiko niitä Suomesta..?

Sit oli niitä jotain Joke-jätskejä, joissa oli se vitsi siinä tikussa. Niistä tykkäsin kanssa.

Rio cola oli kyllä myös oma suosikki toinen hyvä oli M.A.C. Superit ansaitsevat myös kunniamaininnan. Joke on myös jäänyt nimeltään mieleen, mausta ei mielikuvia.

Kyllä kulki jumppa hyvin uusissa spandekseissa.
Tai ehkä vaan luulen niin .

Mutta missä on @hobbitess ?
Oho minua kaivataan! Elämä haittaa netissä roikkumista välillä :cautious:
Mutta tuo on kyllä totta, uudet hyvät trikoot saa reenin rullaamaan paremmin! Tarttis iteki ostaa uudet taas.

Olin unohtanu nuo Coolbitsit! Ne oli hauskoja. Eniten kuitenkin kaipaan Pastirol-karkkeja, ja niitä pikkupurkkia joista sai aina jonkun tarran :LOL:

Yksi asia, joka mua on kauan ärsyttänyt, on Tallinnan risteilylle lähtevien tuoppikuvat. Aina se sama saatanan puupöytä ja 2 olut-/lonkerotuoppia kuvassa. Ymmärtäisin jos kuvassa olisi joku hieno erikoisempi cocktail tms, mutta ne samat olutlasit joka kerta, en ymmärrä. Mieluummin ottaisi vaikka selfien tai maisemakuvan.

Ja taas tällainen sateinen kurainen kylmä tyhmä aamu tänään. Päivä alkoi heti tympeästi kun tyttö oli pyöritellyt itselleen rastan tukkaan ja sitä avatessa meni hetki jos toinenkin, ja samantien oltiinkin myöhässä. Ei kestä aamun minuuttiaikataulut mitään ylimääräistä. Unettomuus-viikko vahvasti menossa, ja viime yönä heräilin jatkuvasti hikisenä ja paleli. Aurinkoa tässä alkaisi taas vähän kaivata!

Back
Ylös Bottom