voimamaha
lopeta se voimailu ja ala vaan jumppaamaan #ajankuluksi
Voima, negative
Maha, positive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voimamaha
lopeta se voimailu ja ala vaan jumppaamaan #ajankuluksi
Ehkä oot tiineenä tietämättäsEi se paino ainakaan puntilla käymällä vähene.
Vaaka näyttää vaan koko ajan enemmän. Ei sillä, että mulla olisi lihasta.
Pitää vaan olla käymättä vaa'alla .
E: Kuukauden päästä on inbody. Sittenhän sen näkee mikä minussa painaa. Varmaan aivot.
Oletpa skeptinen :(.Kaunis ajatus, mutta : ei.
Tähän maailmaan ei minun toimesta synny enää yhtään lasta.
Vaikka en paljon mitään tiedä niin sen tiedän, että "You'll never walk alone" on paras .
Onko Poliisi-TV palannut taas ruutuun?Ai niin, mä esiinnyn tällä viikolla telkkarissa!
Saa ihailla![]()
Haistanko hieman genitaalikontaktista syntynyttä kitkan käryä, vai miksi IsoJusu ja Helistö tuntuvat sopivan pussauskoppiin?![]()

Ai niin, mä esiinnyn tällä viikolla telkkarissa!
Saa ihailla![]()
Suomen huonoin kuski?Onko Poliisi-TV palannut taas ruutuun?
Herra X vai A B C?Ai niin, mä esiinnyn tällä viikolla telkkarissa!
Saa ihailla![]()
Eikös toi Tokasikajuttu tullut jo eilen?Ai niin, mä esiinnyn tällä viikolla telkkarissa!
Saa ihailla![]()

Mäkin oisin voinu lähtee. Eivät vaan soitelleetOm muuten aika hyvä porukka lähdössä seuraavaan selviytyjät kuvauksiin. Onhan siellä toki nämä kiintiöhenkilöt mutta noin muuten
Selviytyjissä kilpailevat ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, fitness-urheilija Eevi Teittinen, ex-jääkiekkoilija Hannes Hyvönen, somepersoona ja radiojuontaja Veronica Verho, kulttuurin tuottaja Wallu Valpio, painijalegenda ja ex-kansanedustaja Marko Asell, vuoden 2013 Miss Suomi Lotta Näkyvä, jääkiekkomaalivahti Noora Räty, rock-artisti Olli Herman, huippumalli Vilma Bergenheim, muusikko Kim Herold, tubettaja Miska Haakana ja aerobicin maailmanmestari Tuuli Matinsalo.Sauli koskinen, Läski Lola ja Virpi Kätkä
.Ai niin, mä esiinnyn tällä viikolla telkkarissa!
Saa ihailla![]()
Versus?Ai niin, mä esiinnyn tällä viikolla telkkarissa!
Saa ihailla![]()