SIellä ei ole koskaan ollut sen näköistä naista joka nyt saisi jotenkin syttymään, enempi häiritsi ajatus moisesta touhusta kenenkään niiden kanssaAsiallinen lähipostin täti![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SIellä ei ole koskaan ollut sen näköistä naista joka nyt saisi jotenkin syttymään, enempi häiritsi ajatus moisesta touhusta kenenkään niiden kanssaAsiallinen lähipostin täti![]()

SIellä ei ole koskaan ollut sen näköistä naista joka nyt saisi jotenkin syttymään, enempi häiritsi ajatus moisesta touhusta kenenkään niiden kanssa![]()

Onhan monet kuumia, siis jos ei ole sellaisia +60 lähiövalaita.Mä ku luulin et maturet olis kuumiksii.. mut niitäkin on kai monenlaisia![]()
Mä ku luulin et maturet olis kuumiksii.. mut niitäkin on kai monenlaisia![]()
Ihan paska .
Jos mahdollista, niin meillä on vielä paskempi tuon lisäksi. Excel-pohjainen a-kertomus.Tsek.
Mulla olis muuten savolaista munaa täällä tarjolla, kieroutta en mene silti lupaamaan. Se on ullatusTuli mieleen et jos ei stadilainen muna meinaa maistua nii koitas savolaista.. sopivalla tavalla kiero se elinkin, et osuu oikeeseen kohtaan ja tekee höpöä.![]()
.