Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sisäisesti vai ulkoisesti?Vettä vattaan niin lähtee itellä jysäri.
Minulle riittää. Jos pää on muuten rikki, niin tarvitaan droppia daiinalta.sisäisesti vai ulkoisesti?
litra on nyt imaistu, riittääkö?
Et uskalla sijoittaa tekstiin, täysin umpimähkään ja mielivaltaisesti valittuun kohtaan sanaa "tissit".Jahas jahas, se on asia niin että minun pitäisi taas tuottaa pieni määrä "tieteellistä" tekstiä ja samantien alkoi itsemurhasuunnitelmat. En selvästi ole päässyt vieläkään yli viimeisimmästä, äärimmäisen pahasta kirjoitusdraumasta. Itse asiassa, uskon että en tule koskaan pääsemään siitä yli.
Näittenkin hinnat on lähteny vähän lapasestaLotossa jos voitan, niin se on TJJ:lle Krazi.
En niin!Et uskalla sijoittaa tekstiin, täysin umpimähkään ja mielivaltaisesti valittuun kohtaan sanaa "tissit".
mun uusin rakkauteni. Taidankin ottaa yhden (viisi) iltapalaksi.Minua aina eniten hämmästyttää nuo vaihtoehdotukset, tuollakin joku keksinyt tarjoa siporex palkkeja vaihdossa ja mietin että onkohan kaveri aamulla ajatellut että minäpä koitan vaihtaa tänään nuo siporex palkit maastokuorma-autoon?Näittenkin hinnat on lähteny vähän lapasesta
https://www.nettikone.com/sisu/proto/1707857