Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kenelläs täällä oli melko sirossa rungossa kohtalaisen suuret maitorauhaset ? Ei muuten, mutta kiitokset viimeyön unimaailmasta.
Minä ainakin näin unta viime yönä, että joku pakkislainen (en muista kuka) hieroi mun maitorauhasiani. Luonnollisestikin, kuten unissani aina käy, lopetti kesken.

E. @Wombut ahhahaha aika hyvä video!

Jensenin ääni on kyllä toki tuttu mulle, se on kuuma kieltämättä, mutta en enää osaa olla yhdistämättä sitä hahmon habitukseen josta taas en oikein tykkää.

Viimeksi muokattu:
Lounasta saatana.

#herlevinhyväburgeri

IMAG1162.webp

Tässähän @futhermucker susta on aistikas kuva keittiössä. Ei tartte enää kuvitella.

katso liitettä 147833

Kyllä futhermucker on vähintään jonkinsortin antiikin kreikan jumala tuon kuvan perusteella, kuvasta huokuu sellainen antiikin kreikka? Kuva ainakin jäi mieleen, se on varma.

Itse olisin varmaan käänteinen kuningas Midas.

Kahden vaiheilla keittääkö kahvit vai eikö keitä, päätäkin särkee. Ja alkaa varmaan närästämään ja kädet vapisee (no ei välttämättä) ja yöunet menee, mutta kahvihammasta kolottaa. Huonojen juttujen perusteella varmaan päikkäreiden tarpeessa.

En ole koskaan ollut iloinen siitä, että peli perutaan. Paitsi tänään olin.

Aluekokouksessa minut valittiin osaston sihteeriksi.

Jumalauta se aluekomentajan paikka ei enää voi olla kaukana.

Kyllä tässä nyt ikävä totuus taitaa olla, että siiderin juojat jäävät sihteeriasteelle. Aluekomentajan työnkuvaan kun kuuluu olla pienessä keskiolutpöhnässä ympärivuorokautisesti.

Back
Ylös Bottom