Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20180407_222813.webp

:cautious:

Tässä Mopsille, jos satut vielä salaa lukemaan. suåsittelen muillekin.
En usko että Mopsi olisi suuttunut tuosta.

Katsoin puolet, koska olen juonut kaksi siideriä nyt ja alan olla humalassa joten en jaksa enempää. Ottamatta kantaa aiheeseen, ja perustaen arvioni vain tähän yhteen muutaman minuutin keskusteluun, olisivatpa useammat ihmiset argumentaatiossaan tällaisia. Mies erottaa selvästi oman mielipiteensä ja sen mitä olettaa faktaksi, ja on hyvin tarkka sanomisissaan ja siinä minkä väittää johtuvan mistäkin eikä anna käytännössä lainkaan vääriä absoluuttisia väittämiä vaan pitää linjan siinä että ihan kaikessa on mukana aina pieni ehkä ja mikään ei koskaan ole 100%.

Nainen sen sijaan on selvästi ammattiprovosoija ja kirjoittanut kysymyksensä etukäteen tuollaisiksi kuin ne ovat. Tuohan on kaikki showta. En osaisi koskaan mitään vastaavaa.

En usko että Mopsi olisi suuttunut tuosta.

Katsoin puolet, koska olen juonut kaksi siideriä nyt ja alan olla humalassa joten en jaksa enempää. Ottamatta kantaa aiheeseen, ja perustaen arvioni vain tähän yhteen muutaman minuutin keskusteluun, olisivatpa useammat ihmiset argumentaatiossaan tällaisia. Mies erottaa selvästi oman mielipiteensä ja sen mitä olettaa faktaksi, ja on hyvin tarkka sanomisissaan ja siinä minkä väittää johtuvan mistäkin eikä anna käytännössä lainkaan vääriä absoluuttisia väittämiä vaan pitää linjan siinä että ihan kaikessa on mukana aina pieni ehkä ja mikään ei koskaan ole 100%.

Nainen sen sijaan on selvästi ammattiprovosoija ja kirjoittanut kysymyksensä etukäteen tuollaisiksi kuin ne ovat. Tuohan on kaikki showta. En osaisi koskaan mitään vastaavaa.
Ei se ollut tarkoitettukaan Mobsin suututtamiseksi.

Tuli myös mieleeni, että tuo mies lienee erittäin taitava manipuloija. En tarkoita että tyyppi olisi jotenkin häiriintynyt, vaan vain että tuo takuulla tietää mistä naruista vetää.

E. Kylläpä harmittaa etten ostanut tuota hyvää siideriä enempää. En ole varmaan koko vuonna tullut näin onnelliseksi siideristä.

^Mä toisaalta myös teen tämän aina ihan tarkoituksella. Selväpäisenä tiedän, että kun juon pari annosta, niin alan himoita niin paljon lisää, että juon sitten itselleni krapulan jos juotavaa on saatavilla. Siksi selväpäisenä ostan vain sen verran, että en humallu liikaa ja krapulaa ei tule. Samoin ajoitan juomisen niin, etten pääse enää hakemaan kaupasta lisää.

Terveisin, alkkisstrategi.

Monologi!

Youtube ehdotti antoi mulle tällaisen kappaleen:

Musiikki on jotenkin iskelmäntapaista, mutta onpa komea laulaja. Tai ehkä nyt vain siideri puhuu. Kenties Youtube on jo oppinut, että tykkään tuon näköisistä ja siksi ehdotti sitä mulle.

Ps. älkää kertoko kenellekään, että olen naimisissa.

Fedit. Mä en taida olla kovin omaperäinen, kun kaikki mun silmään komeat miehet ovat aina tuota samaa tyyppiä. Myös se mies, jonka kanssa olen naimisissa.

Argentiinalla tuloo kyllä olemaan satanan kova porukka MM-kisoissa.

Hyökyukot kyllä maailman best.

Toivottavasti vievät koko paskan.

Etäsuhteen etuja, voin näköjään laittaa Poppamiehen Valkosipulimajoneesia kaikkeen mitä olen syönyt sen jälkeen kun kyseisen purkin avasin. Sitten näitä valituksia vaikka ei ole vitutus -ketju, oon ollut nyt salikunnoton kohta 2 kuukautta, pari treeniä sinne tänne saanut vedettyä mutta eka oli se vasektomiasta paraneminen joka meni ihan hyvin, sittemmin 2 kertaa nostanut kuumeen ja nyt on taas hyvin outoa ilta-yö-aamu flunssaa ja lähes kuumeinen olo mutta päivät sitten pyörittelee peukkuja kun on normaali olo, mutta jos menee salille niin huomaa että ei todellakaan ole kunnossa... Olen käynyt siellä lähinnä venyttelemässä ja kevyttä pumppia tekemässä mutta kyllä tässä pää alkaa hajoamaan.

Back
Ylös Bottom