Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

PICT0804.jpg

#vinossa
Meillä oli tossa lähes takapihalla kaks kettuu ottamassa toisistaan mittaa pari viikkoa takasin. Lähdin silloin hakemaan kameraa ja nahistelu loppu kun seinään, tiedä sitten oliko jollain muulla televisiointioikeudet.

Ai hemmetti mikä flashback, melkeen pystyin haistamaan sen ihanan 2-tahti bensiinin ja noi äänet <3 Rikos on kai vanhentunut mutta samaisilla vehkeillä ajeltu pitkin omaa kylää =)

Minulla kohta 25 vuotta noista ajoista.

Vanha cyrpä.

Neljännesvuosisata saatana

Ei ole reilua ei

nelikymppinen ikäloppu #niilo22

minä ryhdyin mopopojaksi vasta 14v sitten, eli ollessani 25vuotias
en ole kasikymppisellä ajanut

Tänään voisi suorittaa led barin pimeätestin. Jos vaan jaksaa valvoa niin myöhään että tulee pimeä.

Mopon selkään 8 vuoden kypsässä iässä. E: auto pari-kolme vuotta aiemmin

Kasikymppinen oli varmaan jo ala-asteiässä.

80-lätkä oli kevarin perässä -94.

#wanhapieru

Minä ole polkenut Sinunkin edestä polkupyörää

tänään: pesin Sen

En ruukaa enää nykyään tehdä voileipäkakkuja
MITÄ!? Ei voileipäkakkua.

Lautaselle 50/50 voileipäkakkua ja herkullisinta täytekakkua. Jokaisella santsikierroksella sama ja lopulta olo on kylläinen.

Kyllä makia tarvii pikkusuolasta kylkeen, mielellään juuri voileipäkakkua.

Voileipäkakut ovat: parhautta.

Minulla on vähän ikävä Mopsia.

E. Hitto miten loistavaa siideriä tämä muuten onkaan. Nyt käyn kyllä antamassa tuolle firmalle liken Facebookissa! Se on harvinainen tapahtuma se. Minä en likejäni jakele kevytkenkäisesti.

Back
Ylös Bottom