Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei minunkaan mielestäni homouden pitäisi vaikuttaa mitenkään mihinkää. Miten meikäläistä pitäisii kiinno jonkun muun seksitouhut. Tai esim. se miten sillanpää masturboidessaan fantasioi Bostin Loidia, siitähän sen varmiten tunnistaa, kuulemma.

mitenkäs @leoko n hiljainen viikko on sujunut
Hyvin, kiitos kysymästä. Vaikka kelit eivät varsinaisesti suosi, niin vuorilla on kivaa. On syöty terveellistä ruokaa ja menty ajoissa nukkumaan. Melkein pullo on mennyt Ardbegin kymppiä, ihan muutama olut ja normaalit ruokajuomat. Eli normaalia huippu-urheilijan elämää.

tumblr_o8cdtdvi8X1vtrju4o1_400.gif

Aika ristiriitaisia tunteita herätti.

Mutta sen vaan sanon, että ei hyvä heilu kun metaa käyttää. Ennen pitkää käy hassusti.

Toivon tietysti, että tulee järkiinsä mutta kuten itsekin totesi niin häntä ei voi kukaan auttaa jos ei siihen ole itse valmis.

Täytyy kuitenkin arvostaa Siltsun rehellisyyttä asiassa .
Tarkoitus ei pyhitä keinoja eikä tee huumeiden käytöstä yhtään sen suvaittavampaa, imo.

Vähän vituttaa lukea somesta joidenkin kommentteja ihan ku äijä ois tappanut jonkun, kun saa sellaista paskaa niskaan, en tietenkään itsekään suvaitse tekoa mutta kun ihminen on riippuvainen jostakin aineesta niin ei sen käyttöä noin vaan lopeteta. Ulkopuolista apua siinä tarvitaan ja siltsun kohdalla hyvä juttu on se että tiedostaa itsekin ongelman näin olen siis olettanut että tiedostaa, ohjelmaa en katsonut vielä voisin sen nyt aamusta katsoa.

En nähnyt tuota haastattelua, mutta mua vaan aina säälittää Siltsu. Tässä ainakin pari viime vuotta ollut sellainen itkuinen aina kun sitä näkee tv:ssa. Mä olen aina tykännyt hänestä, pitänyt hauskana ja kivan oloisena persoonana, mutta taitaa ongelmat viedä tuon miehen. Harmillinen juttu.

Mä olen pidempään haaveillut omasta homomiehestä.
Saisi miehen elämään mutta ei tarvitsisi tunteilla.

Ei tuu vitsaa sellaselta. Miettisin vielä toisen kerran. :whistle:
Ne asiat jokainen hoitaisi tahoillaan. Eihän se normaalista poikkea.

Mutta kun on mahdotonta saada edes heteromies elämään niin on turha haaveilla homomiehestä.

Vähän vituttaa lukea somesta joidenkin kommentteja ihan ku äijä ois tappanut jonkun, kun saa sellaista paskaa niskaan, en tietenkään itsekään suvaitse tekoa mutta kun ihminen on riippuvainen jostakin aineesta niin ei sen käyttöä noin vaan lopeteta. Ulkopuolista apua siinä tarvitaan ja siltsun kohdalla hyvä juttu on se että tiedostaa itsekin ongelman näin olen siis olettanut että tiedostaa, ohjelmaa en katsonut vielä voisin sen nyt aamusta katsoa.
Mua taas vituttaa yleisesti jeesustelu ja selkärangattomuuden piilottaminen riippuvuuden/sairauden taakse. Niin helvetin monta ex-narkkia, -alkkista ja -röökaajaa löytyy, jotka on vaan lopettanut. Toisten avulla tai lähes painostamina lopettaneet harvemmin pysyy kuivillia, kun tulee niitä tilanteita, joissa ollaan yksin omien ajatusten kanssa. Itsestä sen on lähdettävä ja toki apua kannattaa pyytää ja ottaa vastaan, mutta siitä ei saa sitten taas puolestaan tulla riippuvaiseksi. Useampi on tuttavapiirissä Minnesotat käyneenä, enkä oikeen usko esim. ko. hoidon mainostettuun onnistumis%:iin, kun noiden kohdalla se on tasan 0. Karkasi vähän aiheesta, mutta offarilahan tässä ollaan.

E. Ja tosiaan itse asiaan sen verran, että itselle on se ja sama mitä Siltsu vetelee, ainahan se pienissä on ollut ja hihitellyt menemään.

Söin saman määrän eilen illalla.
Vielä ei tunnu missään.

Mutta illalla jumpalle. Kyllä siellä viimeistään.

Back
Ylös Bottom