Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tarvi. Riittää että minä tiedän. :unsure:

Totta! Se on juuri näin. Ihan sama mitä muut sössöttää, kun itse tietää mikä on asian laita.

Silti mun täytyy tätä kyseenalaistaa.

Eilen kun söi mämmiä ne se on tänään piereskeltävissä. Otanpa tänäänkin ja menen huomenna kyykkämään.

Huomenna on paras penkin kulkea, etten turhaan uhrautunut ja vetänyt puolta kiloa mämmiä iltapalaks! Jostain kumman syystä on maha vähän turvoksissa :whistle:

@TJJ 7.4. olisi Kauhavalla Pistooliampujan ABC, ilmoittautuminen 1.4.2018 mennessä ja 2.6. Vaasassa Toiminnallinen Pistooliammunta (Vetäjänä itse Hannu Maunula). Löytyvät MPK:n koulutuskalenterista ja yleensä noista löytyy laina-ase.

Pitänyt reipas vuosi marssia jo ampumpaan pistoolilla tauluun, mutta kun ei vaan saa aikaiseksi. Kun ei oo omaa, niin ei jaksa aikatauluttaa moista. Haulikon kanssa senkus ajaa radalle ja alkaa roimia.

Tarttis ottaa niskasta kiinni ja ryhdistäytyä niin sais sen 10 kertaa kasaan.

Huomenna on paras penkin kulkea, etten turhaan uhrautunut ja vetänyt puolta kiloa mämmiä iltapalaks! Jostain kumman syystä on maha vähän turvoksissa :whistle:
Mulla taisi mennä sama määrä. Hups :whistle:

Kivat kyykyt tulossa huomenna. Ei varmaan muut kulje kuin kaasut.

Se tais olla täydellinen loppu kyseiselle grillauksella. Sillä maikkari ei tuutannut ees mainoskatkoa mihkään väliin. Oli Enbuske sen verran kovalla liekillä.

Ei siinä oikein mitään kummosta ollut. Lehdet varmaan repii otsikoita seisokista, narkomaanista ja siitä että ei näe itse ongelmaa.

Minä tulin siihen tulokseen että koukussa on ja kovassa, mutta ei itse koe ongelmana. Moraalisesti kun ei taida ketään muuta toiminnallaan haavoittaa, niin ei näe toimintaansa ongelmana. Toisaalta tosi, toisaalta ei.

Mulle on sinänsä sama, kunhan ei pöllyissä ajele. Ei se multa oo pois, että vetää yliannostuksen ja kupsahtaa. Sääli vaan sinänsä jos näin käy, koska aika kovat aineet kyseessä.

Haastattelun päätyttyä en tiedä kuinka jatkui, sillä kun näin Veitolan löin katsomon kiinni. Sen verran inhoan kyseistä naista.

@gonzaless

Se tais olla täydellinen loppu kyseiselle grillauksella. Sillä maikkari ei tuutannut ees mainoskatkoa mihkään väliin. Oli Enbuske sen verran kovalla liekillä..

No juu, sama fiilis jäi itellekin. Kaiffalla on paha ongelma eikä tuu paranee ennenku kyykkää todella pohjalle. Sillee et joku läheinen kuolee tai ite käy koomassa. Sitä kautta itse vieroitukseen ja takas lavalle.
Eipä tuo multa pois oo. Sekava oli ku mikä, mut ohan toi vähän taiteellinen ollu aina.
Maikkari otti kaiken irti.

Aika ristiriitaisia tunteita herätti.

Mutta sen vaan sanon, että ei hyvä heilu kun metaa käyttää. Ennen pitkää käy hassusti.

Toivon tietysti, että tulee järkiinsä mutta kuten itsekin totesi niin häntä ei voi kukaan auttaa jos ei siihen ole itse valmis.

Täytyy kuitenkin arvostaa Siltsun rehellisyyttä asiassa .
Tarkoitus ei pyhitä keinoja eikä tee huumeiden käytöstä yhtään sen suvaittavampaa, imo.

Mitä pahaa siinä on:
a) jos itkee
b) on homo
c) on homo ja itkee?

Pahempaa minusta on heteromies joka ei osaa itkeä.

Mitä pahaa siinä on:
a) jos itkee
b) on homo
c) on homo ja itkee?

Pahempaa minusta on heteromies joka ei osaa itkeä.

Jaa ah, eikö hän olekin homo vai olenko väärässä? Juu ja hän itkee joka ohjelmassa mihin osallistuu. Oliko muuta?

e heterokortti käytetty, vielä olisi valkoinen ja insinööri käyttämättä.

En kysynyt onko Sillanpää homo.

Mutta kaiketi on, jos miehen kanssa seurustelee.

Sitä vaan, että jos kysytään niin vastataan.

E: hohhoijjaaaa

Back
Ylös Bottom