Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi tsiisus, että mulle nauretaan huomenna töissä. Taas.

images

Nyt kyllä. Heti huomisesta lähtien alkaa terveellisempi syöminen, ei oo varmaan mennyt yhtään päivää ilman sokerimössyttelyä tällä viikolla ja kolmen viikon päästä pitäis mahtua painorajoihin kisoihin :nolo: Vyö kyllä istuu mukavan napakasti.

Kysyn vaan, että millä taas tällaisen mättövkonlopun jälkeen pääsee ruotuun?

Ja nyt minä tarttisin jonkun joku huoltaa minua.
Ai niin, turha toivo.

Kysyn vaan, että millä taas tällaisen mättövkonlopun jälkeen pääsee ruotuun.

Kunnolla kun possuilee niin kai sitten vatsa tottuu isompiin annoksiin kun tuntuu että vielä seuraavan viikon on ihan jatkuvasti nälkä. Kai tästäkin tutkimuksia olisi että miten nopeasti vatsa/kroppa tottuu lisättyyn määrään ravintoa niin että alkaa pitämään sitä jonain normina.

Nyt jo voin tuntea sen kun on syönyt lautasen tyhjäksi ja maha on sitä mieltä, että se on vasta alkupala.

Siinä sitä sitten voi vaan itseään syyttää mätöistä. Omissa nahoissaan on nälkä kärsittävä. Kyllä siihen taas tottuu.
Vaikka täytyyhän sitä välillä poiketa rutiinista jotta sitä jaksaa.

Lauantaiaamuna, noin 15h jalkareenin jälkeen heräsin ja otin kunnon pitkän venytyksen koko kroppaa. Se oli virhe. Reisi alko kramppaan ja kesti ainakin 10 minuuttia ennen ku alko helpottaan :'D

Nättiä säätä luvattu ainakin toistaiseksi loppuviikoksi että sen voimalla jaksaa ankean alun, kolme päivää ja pitkä vklp..

Nukuttuakin sain ihan kohtalaisen hyvin.

Voihan plörinä, meni nukkuminen vähän heikonpuoleiseksi kun kelloja siirrettiin ja viimeinen harjoittelu alkanee. Aivoveriesteen väärällä puolella, mutta samoissa hommissa kuin herr döktör.

Back
Ylös Bottom