Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt kuulostaa asialliselle.

Minä olen ollut laiska kertailemaan kaksi viime kertaa. Punasella leimasimella lähti takas, perhanan kallista puuhaa niin ei jaksa viikolla.

Viime kertailusta jäi niin kakan maku suuhun, että totesin silloin olevan viimeinen kerta. 10 päivää ja yhtä pelleilyä. Toki, tiedän mitä sen homman pitäisi olla tai mitä se aiemmin on ollut, niin ei oikein jaksa enään lähteä leikkimään ja osittain opettaan entisiä esimiehiä miten homman voisi hoitaa. Tai kiroamaan sitä, että minkä takia kukaan täällä ei opi yhtään mitään ja homma etene.

Sana sirkus, kuvaa hyvin viimekertaista harjoitusta.
Jos kertauksessa olisi räjäyttämistä ja pamauttimista ja ampumista sekä sissimuonaa valmiiksi lämmitetyssä teltassa niin kaikki olisi jonossa menossa, minä mukaanlukien. Toisaalta ihan sama mitä se on niin aina kotiolot voittaa...

Mä söin päivällä munkin. Oluen ptin vasta nyt. Laitilan mämmi cream stout. 2,5/5.

Pidin tuosta mämmistä, mäsätinderiin taisin pistää nelosen. Oli siinä vähän poskia rutistava jälkimaku.

Koska Tappara paketoi kalakukkoja niin otin vielä pienen viskinkin.

Pidin tuosta mämmistä, mäsätinderiin taisin pistää nelosen. Oli siinä vähän poskia rutistava jälkimaku.

Koska Tappara paketoi kalakukkoja niin otin vielä pienen viskinkin.
Lisää voltteja se ois kaivannut kyllä omaan makuun, mutta ehkä kumminkin 3/5 nyt kun sain loppuun.

Minä vahingossa kaiken alkoholin. Onko tämä paha?

IMAG1128.webp

Mitä työ meinaatte, kannattaako mun kirjoittaa viidennettätuhatta viestiä tänne?
Kandeisko jättää pakkis tähän. Jättää paska ensivaikutelma.
Tämänkin ajan täällä käyttäis sijoitushommiin, uralla etenemiseen. Tai viimeisenä edes kuntoilemiseen.

Back
Ylös Bottom