Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tietenkään ole. Mitä järkeä jossain parin kaljan tissuttelussa muka olisi, totta helvetissä sitä vedetään vähintään lava kerralla jos kerran ottamaan aletaan.
En minä tiedä.

Mä en tissuttele.

Oon viime aikoina törmänny sellaseen Monsterin 24-pack mainokseen netissä. Kolme euroa ja saat mukamas lavallisen sitä litkua! Naurahdin ja menin katsomaan että mikä kusetus mahtaa olla. No siellä ehdoissa kerrotaan 30€ kuukausimaksuista plus jokin muu maksu vielä kuukausittain deittipalvelusta! Kyllä ottais nuppii jos huomais tililtä katoovan hieman yli sen 3€ :hyper:

Sain puhelin Singaporesta, sikäläisestä numerosta. Joku muikki puhu hyvää enkkua ja sano, että tekee property survey in Finland.
Heitin luuria, ei ollut aikaa jallitella.

Nonii nyt se taitaa onnistua. Tuli tosiaan tuommonen houkutteleva tarjous viime viikolla :LOL:

Liitteet

• Seby.webp
    Seby.webp
    23,5 KB · Katsottu: 248
Pitkittynyt rapula vai lunssa. Persse.

Keväällä kävi sama setti, että kun vedät tukevat humalat, otat kunnon darran niin eiköhän siihen samaan iske joku pöpö.

Ostin ruuaksi einestä. Mit vit. Jauhelihaperunasosemössöä. Eilen vielä jakso tehdä salaatin, mutta nyt on kyllä veto pois työpäivän päälle. Saikku, jotain syötävää?

Back
Ylös Bottom