Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

EI!

Olen tehnyt periaattellisen päätöksen: jos kiinnostun jostakin ihmisestä niin soitan oitis psykiatrian poliklinikalle, vaadin M1 lähettettä sekä vahvan psykoosilääkityksen.

Mietin tuossa vaan tuota mahdollisuutta, että miksi ei ole sellaista aviomies- simulaatiota olemassa.

EI!

Olen tehnyt periaattellisen päätöksen: jos kiinnostun jostakin ihmisestä niin soitan oitis psykiatrian poliklinikalle, vaadin M1 lähettettä sekä vahvan psykoosilääkityksen.

Mietin tuossa vaan tuota mahdollisuutta, että miksi ei ole sellaista aviomies- simulaatiota olemassa.
Jo mä ajattelinkin kun olen oppinut että jos jokin tarjous vaikuttaa liian hyvältä niin silloin siinä on jotain filunkia.
Niin ja ihan vain tarkennuksena, minä en tarvitse seuraa.
Mutta kuten jo aiemmin suositeltiin niin varaa vaikka Kurhisen Antilta aika stimulaatioon.

varaa vaikka Kurhisen Antilta aika stimulaatioon.

Suosittelisin ennemmin tunnettua ja varmasti luotettavaa stimulaatiospesialistia eli dosentti Rauhalaa.

300px-Hannurauhala.jpg

Kannattaa lukea myös teos "Perttu Häkkinen, Vesa Iitti: Valonkantajat– Välähdyksiä suomalaisesta salatieteestä", jossa on oma lukunsa Rauhalasta. Siinä on ollut yliopistolla hauskaa, kun dosentti on päättänyt ryhtyä avoimesti voodoo-poppatohtoriksi, koska sehän ei ole virkasuhteiselle mikään irtisanomisperuste ainakaan ilman vuosikausien tappelua ja pyörittelyä...

Pikainen googlettelu antoi tuloksen, että tämä messias ois poistunut keskuudestamme.

Mutta, mielenkiintoinen herra. Pitää tutustua lisää kun kerkiää.

Jos sitä ottaa oluen joskus jouluna ja juhannuksena niin en katso sen olevan ongelma.

Täh, aikuistuminen mikä se on? Aivot kuulemma on kypsät vasta 25-vuotiaana eli ei vielä pariin vuoteen, toisin olen muutenkin henkisesti ainakin 10 vuotta jäljessä.

Hemmetti mikä päivä, eka kotio lähtö sitten takas ku unohtu muutama juttu, paluumatkalla lahos bussi ja sitten taas kotiinlähtö reissulla bussi jäi mäkeen...saatana. Ei noi julkiset aina kivoja oo. :ROFLMAO:

Huomennakin ois aikasempi herätys, eihän tässä muuta kerkee ku syödä ja nukkua. :zzzz:
Onneks pääsiäisenä pitkät vapaat.

Tanssitunnilla vedettiin jiveä Hurriganesin biiseihin, niiiiin kiva tunti! Kastuin matkalla litimäräksi, mutta sekin on vain positiivista, kun lumet lähtee. Ja kotiin tullessa oli valoisaa. :heart:

Back
Ylös Bottom