Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä missä viime viikolla aika meni niin nopeasti että melkein meni yliajaks kotiinlähtö ku huomas kellon olleen jo noin paljon.

Nyt on taas semmosta pitsin nypläystä pari päivää että menee hitaasti aika. :zzzz:

Selkein päivä. Fuji-vuoren päällä edelleen pilvet. Ilmeisesti näkyy paljaana keskimäärin 80 päivänä vuodessa.

20180301_162947.webp

Olisipa ollut kansainvälinen ajokortti mukana.

20180301_113027.webp

Metsä.

20180301_121007.webp

-20. Vieläkin on hankalaa tehtä töitä sisätiloissa näillä pakkasilla.

Aamuyöllä meinasi olla migreeni mutta voitin 1-0.

Jos jostain en tykkää, se on talvi
Ei maistu edes, saunapalvi.
Kaikki on ihan helvetin jäässä
Myös tippa, munan päässä

edit.

Koska kiire töissä, jatkuu runo
Maha on mallia: sumo
Voisko eri tavalla ansion saada,
Tulot, yhteiskunnan vastuulle kaada.
Sanon siihen: paskat.
Pistän vetämään niin lotot kuin eurojaskat

Selkein päivä. Fuji-vuoren päällä edelleen pilvet. Ilmeisesti näkyy paljaana keskimäärin 80 päivänä vuodessa.
Maaseudulta, tai edes suburbanista, näkyy Fuji-san paremmin. Sumua yleensä enemmän haittana, jos yrittää katsella Tokyo/Yokohama suunnista.

Mä olen. Esim oleskelu, syöny, pisanu, kakanu en.

Vai pitikö olla jotain yhteiskunnalle hyödyllistä tekemistä?

Minä olen vaan maannut sängyssä ja syönyt suklaata. Äsken sain sen verran aikaseksi, että kävin laittamassa auton lämppäriin. Pääsen käymään kirjastossa, kun en jaksa pyörällä lähteä.

Jotain yleisesti hyödyllistä tarkoitin. Ei tartte olla edes yhteiskunnalle hyödyllistä.

Voi että. Huomenna mukava vajaat 10h päivälento. Hyi, sätänä. No nyt ehtii katsomaan parikin leffaa matkalla, mitä ei ole aiemmin viittiny kattoa.

Voi että. Huomenna mukava vajaat 10h päivälento. Hyi, sätänä. No nyt ehtii katsomaan parikin leffaa matkalla, mitä ei ole aiemmin viittiny kattoa.

Ellet äkkiä käy kysäsemässä ettei ne japaniassa tarttis ortopedia äkkiä oleskeluluvat yms kuosiin... :whistle:

Muussa tapauksessa kannattaa katsoa leffaa joka ei kiinnosta sitten yhtään itse teen näin monesti kun ei saa unta, nukahtaa lopulta tylsyyteen.

Japanialainenpoliisihenkilö.

Itseasiassa nuo vain ohjaa liikennettä, stoppaa jalkakäytävältä kulun kun autoa pukkaa parkkihallista, tai ohjaa autoja halliin/hallista ulos. 2 (yleensä vanhaa) ukkoa per ajoreitti.

Darth Liikenteenohjaajagubbe.

Back
Ylös Bottom