Mun pitäs kaivaa jostain kaapista tai ostaa joku epä-älypuhelin yhteen sivuprojektiin. (läähätys&stalkkaus Oy)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se idioottipuhelin ihan näppärä kampes on. Navigaattoria tarvitsee melkein päivittäin ja netti tarvittaessa käden ulottuvilla, kun sitä tarvitsee. Myös äänikirjoja ja asiapitoisia podcasteja tulee ajellessa kuunneltua, joten niistäki iso plussa.Suosittelen että jätät lopullisesti senälyidioottipuhelin sinne huoltoon ja vapaudut sorron ikeestä!
T. edelleen idioottipuhelimen hankinnalta välttynyt
Noin se haluaakin sinun ajattelevan!Kyllä se idioottipuhelin ihan näppärä kampes on.
Pfffft 
Kannattaa ottaa vain mansikat kakusta ja yrittää pysyä siinä. Välillä se on vaikeaa, mutta ongelman tiedostaminen auttaa jo paljon. Eli palaan idioottipuhelin aikaan, kun sen aika on. Mutta elämä toimii tällä 3310 vallan mainiosti, joten pahassa ikeessä en siis voi olla. Kai.Noin se haluaakin sinun ajattelevan!
Muutaman kerran elämässäni olen kokenut kaipaavani idioottipuhelinta - lähinnä ollessani eksyksissä Tampereen itäpuoliskon rivitaloalueella, siellä Atala-Tasanne-akselilla (tämä on käynyt noin neljä kertaa ja epäilen alueen olevan vähän kuin Bermudan kolmio) ja joskus kun olisi pitänyt nähdä bussiaikatauluja, mutta hengissä olen silti vielä eivätkä idioottipuhelimet ole saaneet minua nalkkiin! Yritys on ollut kyllä kova, olen nimittäin kokenut ankaraa painostusta monilta tahoilta hankkia sellainen ja aina välillä joku kuvittelee olevansa suurikin hyväntekijä ja tarjoaa jopa myydä minulle omansaPfffft
![]()
Noin se haluaakin sinun ajattelevan!
Yhtään en ole katsonut enkä ole ollenkaan varma viitsinkö katsoa.Menen tänään katsomaan sen viimeisen fifty shades-elokuvan. Mua vähä jännittää kuinka paljo se naurattaa.
katso liitettä 147122
Yhtään en ole katsonut enkä ole ollenkaan varma viitsinkö katsoa.
ei vielä pääse hetkeen.Mein Gott!
View: https://www.instagram.com/p/BffhIiVgXLz/
Onko @JudoHemmo_85 jo moottorimarssilla kohti Vaasaa?
Maksat noista eduista sielullasi idioottipuhelimen nauraessa diabolisesti!Mutta jos ei olis idioottipuhelinta niin miten esimerkiksi tällä työreissulla:
Itseni osti tänään verkkosukkauhousut. Löysin myös kaapista liian pienet shortsit. Aion pukeutua noihin vermeisiin seuraavan kerran, kun tanssin Ashtan kanssa.
Olin muuten yllättynyt, miten miellyttävää oli kekkuloida verkkosukkiksissa.
Olet vain kade, koska sinulla ei ole verkkosukkiksia.Sukkahousut.
Ehkä tehokkain erotiikantappaja ikinä.