Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jopas oli kylmä aamu. Puo ja jalat jäätyi ku kävelin töihin! Mutta jotain hyvää siinäkin: ei tuntunu domssit enää, kun ei tuntenu jalkoja muutenkaan.

Mä aina välillä haaveilen hotelliyöpymisistä. Haluaisin vaan mennä yksin, nukkua kunnolliset yöunet ilman että tarvii kenenkään muun takia herätä keskellä yötä, ja aamulla mennä valmiiseen pöytään aamiaiselle.

Tänään tuli täyteen yksitoista vuotta palkokasvi nenässä yhden ja saman ohjelmistotuotteen kanssa. Olisikohan pikkuhiljaa aika muutokselle?

Hotelleissa on ehdottomasti parasta valmis aamiainen!
Toiseksi parasta on jättää siivoojien iloksi märkä läntti lakanaan todisteena rakkauven tejoista. (tämä tosin harvinaista heidän iloksi)

Niin paljon en ole elämäni aikana ollut hotelleissa, että olisin kerinnyt kyllästyä hotelliaamiaiseen.

Se on yksi elämän parhaista asioista.

E: huomenna aamulla pekonia.

Mulla tuli työreissuilla monesti sellanen fiilis, että haluais jo himaan syömään. Vaikka kotona ois perus puuroa tai mitä lie yksinkertaista joka hotellistakin löyty, niin silti se alko tökkiä.

Pitkälti varmaan siinä oli se reissaaminen joka ihisti sisältä.

Naisen kylmä puo, on kyllä mukava juttu. Sellainen ulkoilun jäähdyttämä.

3km kroolia.

Nuorena poikana kun treenailin uintia tuli paikalliseen uimahalliin kuntokampanja. Kävin vetämässä aina koulun jälkeen 5km vedon viitenä päivänä viikossa koko kampanjan ajan.

Voitin ja syyttivät huijaamisesta. Haukkuivat vielä homoksi. Onneksi söpö uimavalvoja Janne, sanoi että on seurannut tarkkaan jokaisen vedon jonka oon altaassa mennyt.

Sain palkinnoksi fit-lehden vuosikerran ja jotain uimalaseja.

Nuorena poikana kun treenailin uintia tuli paikalliseen uimahalliin kuntokampanja. Kävin vetämässä aina koulun jälkeen 5km vedon viitenä päivänä viikossa koko kampanjan ajan.

Voitin ja syyttivät huijaamisesta. Haukkuivat vielä homoksi. Onneksi söpö uimavalvoja Janne, sanoi että on seurannut tarkkaan jokaisen vedon jonka oon altaassa mennyt.

Sain palkinnoksi fit-lehden vuosikerran ja jotain uimalaseja.
Sitä on oltu kunnossa. Vai meniskö etelleen?

Meikäläinen saa hikisesti tunnissa uitua kilometrin verran, on se vaan vittumaisen raskasta puuhaan etenkin sellaiselle ihmiselle joka ei osaa teknisesti uida oikein.
Vastaavasti latsit pumpissa kun vetää kilsan verran koiraa.

Voi perse, huomenna pitäs käydä tekee enää ruottin suullinen tentti, sitten ois koulupäivät kärsitty pl. muutama tentti ja ryhmätyö. Satanas.

Back
Ylös Bottom