Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullakin on kohta.

Kun pääsen saunaan niin tänään on historiallinen neljän ässän tiistai.

Nyt kuntit. Aamulla lähdin kotoota lentsikalla. Meitä oli kolme matkustajaa.

Se ei ole tärkeää.

Se on tärkeää, että lentoemo suorine housuineen kyykkäsi edessäni nostamaan roskaa lattialta, paljastaen kirkkaanpunaiset narustrinkit.

Voi helvetti että kaikki mahdollinen putosi käsistä sillä lennolla.
Huomenna olis 3 lentoa. Täytyypä tiputella käyntikortteja käytävälle, jos on ammattitaitoista kabiinihenkilökuntaa läsnä.

Note to self: Pyykit peseytyvät puhtaammiksi kun muistat sulkea pesuaineluukun. No onneksi kyse vaan 15min pikapesusta, mutta silti.. Vähän liikaa näköjään taas tuumailtavaa päänupissa.

Mulla on nyte niin saatanan kusinen hotla. Cumulus. Tässä puonlävessä ainoa firman sopimushotelli niin pakko käyttää. Itse Kaurismäkikin kauhistuis. Risaiset penkit, puun värisen kalusteet jotka kulunu ja mustia. Tölsy pienen baarikaapin päällä. Oon samassa hotellissa ollut huoneissa mitkä sentään ehjiä. Pitää antaa palautetta.

Mutta vuokrasin 118ia bemmin! Saatana kun siinä on rwd ja dynamic traction control. Sorry tämän mestan asukkaille, tulee vedettyä lintassa kojo ajan. Kaikki on jäässä niin hyvin jaksaa purkki mennä.

Minä aloin välttään Cumulusta ennen vanhaan työreissuilla ja nykyään jo lomamatkoillakin. Pekonin puuttuminen suututti kovasti ja sehän pisti vihaksi.

Ei siis tietoa mikä on homman laita nykyään, kun saa tänäpänä nukkua kotona sängyssä. Ja lomareissuilla en Cumulukseen ole koskenut.

Tosin, viikko missä tahansa hotellissa ja joka aamu sama aamupala, niin ei siinä kyllä pekoni enään maistu, mutta olla pitää, jos vaikka maistuis.

Kyllä tuolla pekonia löytyy onneks. Se oliskin. Sais jäädä työreissut tekemättä. Mutta munakokkeli oli liian kovaa. Snadisti löysää ni on hyvää.
Tosiaan tässä puonreijässä ei oo muuta vaihtoehtoa kuin Cumulus. Muuten käytän yleensä sokoksia ku S-cardin edut ja ihan asialliset huoneet ja aamupala.

Paitsi pari viikkoa sitten Oulussa painoin Lapland-hotellin. Se oli saatanan hieno. Aamupalalla jannu paisteli munakkaita, sai valita mitä laitetaan ja kikkelin kovuusaste myös. Mutta siviilissä yli 200€/yö on kyl kotimaassa liikaa, niin tuskin normisti tulee Laplandeihin mentyä.

Scandic ketju on persreiästä asiakaspalvelun suhteen.
Varasin Turun keskustasta hieman paremman huoneen ja saatanan älypää laitoin seuraavan päivän vaikka piti mennä samana päivänä.
No huomasin asian samantien ja soitin että kävi tälläinen fiba että varmaan onnistuu muuttaa?
Vastaus oli: Juu kato sä otit tälläisen ei flex tilauksen jota ei vaan pysty muuttamaan.
Ja en ottanut toista päivää sieltä vaan toisen hotellin mutta olipas kallein yö ikinä koskaan Turussa, sillä olisi saanut vuokrakämpän keskustasta kuukaudeksi.
Vittu, tuli mikä tahansa tilanne niin en saatana ikinä tulisi tohon persläpiketjun narikkaan menemään, mieluummin saatana nukun vaikka lehtiroskiksessa.

Niin ja oltiin sitten mitä hyvää mieltä tahansa cumuluksesta niin samanlainen moka kävi kun lentoaseman cumusta varasin huonetta, laitoin sen lennon lähtöpäivän tulopäiväksi ja älysin sen heti ja soitin perään niin onnistu ilman mitään mukinaa päivän vaihto.
Niin ja cumun ravintolan ruoka on minusta ollut ihan hyvää, aamuisin ja ihan ravintolanakin.

Johan, joskus ei ollut pekonia ainakaan minun käymissäni Cumuluksissa. Sillä sit alkoi syvä ja vankka boikotti. Tosin tiedot alkaa olla jo useamman vuoden vanhoja, kun kotimaan hotelliyöt alkaa nykyään olla todella vähissä.

Missäköhän perhanassa itsekin yövyin, kun sai itse täyttää munakkaansa. Ei muista. Tuore voffeli myös jees.

Paikkasin hotelliyöpymisiä sillä, että ostin himaan täysuntuvat sänkyyn koko satsin. Tuntuu paremmilta kun hotellin muiden nussimat.

Back
Ylös Bottom