Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sattuu pikkiriikkisen kun tökkää tumpun lämpölamppuun. No typerästä, ja ahneesta, päästä kärsii koko kroppa.

Kyykkäsin eilen ja nyt vetää taas niskoista, pakko ottaa burana. Pysyttelen prässissä, sopii mulle vässykälle. Lohileikkeet naaman ja töihin.

Vad fan nu, vi talar svenska?

lataus.webp

Meillä oli joskus vuonna ykskyt kaksi ruotsin kirja nimeltään Nya Vindar joka alkoi noilla sanoilla.
Siinä oli jo heti 90-luvun alusta mokutusta Ruotsin malliin kun Mehmed ei syö possua ja on muutenkin ihana tyyppi...

Nyt kuntit. Aamulla lähdin kotoota lentsikalla. Meitä oli kolme matkustajaa.

Se ei ole tärkeää.

Se on tärkeää, että lentoemo suorine housuineen kyykkäsi edessäni nostamaan roskaa lattialta, paljastaen kirkkaanpunaiset narustrinkit.

Voi helvetti että kaikki mahdollinen putosi käsistä sillä lennolla.

Nyt kuntit. Aamulla lähdin kotoota lentsikalla. Meitä oli kolme matkustajaa.

Se ei ole tärkeää.

Se on tärkeää, että lentoemo suorine housuineen kyykkäsi edessäni nostamaan roskaa lattialta, paljastaen kirkkaanpunaiset narustrinkit.

Voi helvetti että kaikki mahdollinen putosi käsistä sillä lennolla.
SItten heräsit kesken unien housut märkänä?

Totisinta totta oli tuo. Ne vilahti. Näin omin silmin.

Ei nyt sillee instagramina tai snäptsättinä että koko perse, ryppy mukaanlukien näkyis. Vaan sillee vähän housun yläreunasta.

Tämän näyn voimalla vemputtelen tämän reissun.

Totisinta totta oli tuo. Ne vilahti. Näin omin silmin.

Ei nyt sillee instagramina tai snäptsättinä että koko perse, ryppy mukaanlukien näkyis. Vaan sillee vähän housun yläreunasta.

Tämän näyn voimalla vemputtelen tämän reissun.
Joskus nuorena hurjana sinkkuna mun luona oli yksi misukka käymässä jota koitin hieman jallitella niin huomasin hänellä pinkit stringit ja menin sitten sanomaan ääneen että kivat pinkit stringit niin meinas suuttua kerpele :)

Joskus nuorena hurjana sinkkuna mun luona oli yksi misukka käymässä jota koitin hieman jallitella niin huomasin hänellä pinkit stringit ja menin sitten sanomaan ääneen että kivat pinkit stringit niin meinas suuttua kerpele :)

Nää on just näitä juttuja mitä naiset pilaa.

Mäki toin ulukomailta vaimolle victorias sekretistä kalliit ja täysin läpinäkyvät strinkit. Sellaset että oikein pilu näkyy.

Mut ei oo käyttäny.

Ainakaan mun ollessa kotona.

Back
Ylös Bottom