Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiiättekö, kun baarissa kuuntelee jonkun henkilön kovaäänistä puhetta ja sen tyypin jutut kuulostaa niin idioottimaisilta, että alkaa jo vähän hävettää sen puolesta.

En ihan, joku yliopisto porukka jutteli kovaan ääneen ihan höpöhöpöjä selvinpäin käsittääkseni, vai onko ne koskaan selvinpäin ku aina niillä näyttää olevan opiskelija bileitä.

Eikun muistanpas mutta ei ollut baarissa vaan olin juna-asemalla ja eräs humaltunut nainen tuli juttelemaan se oli kännissä kuin käki, höpötti kovaan ääneen niitä näitä että kaikki kuuli ja seuraavana aamuna sen ois pitäny mennä töihin, se oli väärässä kaupungissakin ja jotain...ei hyvin mennyt.

Curlingin lisäksi ampumahiihto hieno talviurheilulaji. Olen päättänyt ryhtyä ampumahiihtovalmentajaksi, makuuammuntavalmentajaksi tarkemmin sanoen. Valmennus painottuu ampuma-asennon hiomiseen. Naisille onely, luonnollisesti.

dorothea-wierer-lato-b.jpg

Curlingin lisäksi ampumahiihto hieno talviurheilulaji. Olen päättänyt ryhtyä ampumahiihtovalmentajaksi, makuuammuntavalmentajaksi tarkemmin sanoen. Valmennus painottuu ampuma-asennon hiomiseen. Naisille onely, luonnollisesti.

dorothea-wierer-lato-b.jpg

Oletko jo vähän ollutkin valmentamassa? Mäksä roiski makuulta 3 ohi. :)

Ei mennyt putkeen perjantai. Kannatti olla töissä viideltä aamulla kuvitellen, että pääsee aikaisin kotio. 11h myöhemmin tilanne se, että taitaa olla vielä 4-5h ajalle puuhaamista, mitä ei voi jättää tekemättä.

Kokonaistyöaika on jännä juttu, ei ole ylitöitä eikä lomapäiviä.

Voi nyt perse. Vaimon parikymppinen fitnessisko kylässä ja illalla menin vierashuoneesta hakemaan unilelua niin oli alastonvaiheessa vaihtamassa yökkäreitä :/

No silkka vahinko, ei voi syyttää tirkistelystä yhtä viatonta ku viisari värähtää julkisissa, oikea syy on ku bussit tärisee ja "pomppii" eikä että henkilö on perverssi. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom