Höh onpa tylsääElimistö vinkuu ja pitäis vältellä vähän gluteenia ja sokeria, sorry![]()
#etäpäivä mulla myös. Työmatka todella pitkä: muutama askel sängystä soffalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höh onpa tylsääElimistö vinkuu ja pitäis vältellä vähän gluteenia ja sokeria, sorry![]()
Jos muuten pitäisi valita ihmisryhmä jotka on kollektiivisesti mulkkuja töissä niin ne on linja-autokuskit
Jos muuten pitäisi valita ihmisryhmä jotka on kollektiivisesti mulkkuja töissä niin ne on linja-autokuskit, ei ole kuin pari kuukautta kun todistin ihan vieressä tilannetta kun linja-auto veti pysäkiltä suoraan toisen eteen ja tässä ei olisi ollut muuten mitään ihmeellistä mutta tämä toinen oli ambulanssi valot ja pillit päällä...
Ei siinä auta kuin ottaa munkit kouraan ja lipasta menemään.Munkkipäivä! Vielä lipaisematta.
Mulkvisteja löytyy joka ammattiryhmästä, itekin oon varmasti mulkvisti jonkun mielestä. :=)
Mä luulen, että mä en oo mun opiskelijoiden suosiossa juuri tällä hetkelläMinä varmaan monenkin. Mutta ei haittaa![]()

Taksikuskit? Ei nyt siis mitenkään henkilökohtaisesti jos joku täältä on nyt taksikuski, mutta aikamoisia suhareita nuo taksikuskit.
Mulkvisteja löytyy joka ammattiryhmästä, itekin oon varmasti mulkvisti jonkun mielestä. :=)
Nauti ny, luvalla ja hyvällä omallatunnolla saa skipata jalkapäivät!Viikon päästä salille, uudelle salille vähän halvemmalle kaupungin salille.
Nyt tullut vähän takapakkia jalkavaivojen takia, viikon alussa rasittu uudelleen, oli kai joku tulehdus tai muu mystinen kipu jalkaterässä jänteissä.. Turvotuksen vuoksi ilmeisesti tulehdus... En tiedä, no pääasia että nyt alkaa olla jo hyvällä mallilla ja pääsee taas normaalin rytmin pariin. On tän jalan kanssa jo hetki tullut kärsittyä.![]()