Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jee! Iltapaskoista luin notta alkaa temptation island taas.
Sitä on odotettu jo jouluukusta asti, kun olivat silloin kuvaamassa. :oujee:

E: Ig:ssä oli kuva TISuomi sivuilla ja tekstinä: "Tällaisia kodinhengettäriä tällä kertaa."
Sanoudun irti tittelistä jos ne näyttää tuolta.

Viimeksi muokattu:
Juu. Seiskapaskassa lukee, että tällä kaudella osallistuu kaks ammattihuoraa :D Toinen 21v myy pillua viidelläsataa. Ja toinen 18v nistin näköinen. Veikkaisin, että halvempi. Venäläisen luokkaa.

Kaikkee sitä nykypäivänä. Saatana.

Juu. Seiskapaskassa lukee, että tällä kaudella osallistuu kaks ammattihuoraa :D Toinen 21v myy pillua viidelläsataa. Ja toinen 18v nistin näköinen. Veikkaisin, että halvempi. Venäläisen luokkaa.

Kaikkee sitä nykypäivänä. Saatana.

Kävin kurkkaamassa.... mitäköhän tähän nyt sanoisi ku ei helvetti, ei saatana...

Mukana myös tittelillä "vaginahieroja" tituleerattu Antti Kurhinen... Ei morjes.

Katsoin TI:n naiset läpi: matalasti koulutettuja elämäm_koululaisia. Yksi graafinen suunnittelija.

Ei sillä, olenhan itsekin.

Mutta mukana ei yhtään akateemista. Ei ollut yllätys :ROFLMAO:

Katsoin TI:n naiset läpi: matalasti koulutettuja elämäm_koululaisia. Yksi graafinen suunnittelija.

Ei sillä, olenhan itsekin.

Mutta mukana ei yhtään akateemista. Ei ollut yllätys :ROFLMAO:

BB:ssä tais olla vähän fiksumpaa sakkia, yks lemppari oli se mensan jäsen Esako se oli nimeltään. Mutta onhan tää TI ihan eri luokkaa ku bb.

En ole lukenut, enkä ajatellut lukevani.

Neitsyt- luonteeni pitää siitä huolen, että KonMaria tarvita :whistle:

Vähän silti kiinnostaa millainen on.

Minä oon leväperäinen osa-aika hamstraaja eikä siivous kiinnosta yhtään. Uteliaisuudesta aloin tuota lukemaan ja kyllä sieltä hyviä vinkkejä on tullut roinan vähentämiseksi.

Käsittääkseni VR:llä ei ole tästä paljon eteenpäin päästy.

Ei se lipun ostaminen ole aina isossakaan maailmassa helppoa. Pari vuotta sitten olin menossa Yokohamasta (Yokohama City Air Terminal, YCAT) lentokentälle, sillä kertaa Naritan sijaan Hanedalle. Naritalle olin kyseisestä terminaalista ostanut bussilippuja aiemminkin, joten tiesin, että ne voi maksaa luottokortilla. Ja siitä syystä olin edellisenä iltana juonut kaikki käteisvarat, ettei vain jäisi niitä jenejä pyörimään taskuun. Hanedan lippuja ei voinutkaan ostaa terminaalin tiskiltä, ainoastaan pihalla olevasta automaatista. Ja luonnollisesti cash onely. Eikä kelvannut sekään kamikazelle, että olisi ostanut tiskiltä lipun Naritalle, mutta jäänyt pois jo Hanedalla, koska sama bussi menee Hanedan jälkeen Naritalle. Ei auttanut muu kuin lähteä ettimään lähintä automaattia, mistä saa kansainvälisellä luottokortilla käteistä. Luonnollisestikaan läheskään kaikista automaateista se ei tuossa kehitysmaassa onnistu, iso osa on paikallisille onely. Ja tietysti oli pikkutakki päällä, tanssikengät jalassa ja pari matkalaukkua mukana, joten oli miellyttävää lähteä juoksentelemaan ympäriinsä. Onneksi löytyi se automaatti suht läheltä, kun osasin auttavasti kysyä paikallisilta esikoulu-japanillani, mistähän sitä käteistä kannattaisi etsiä. Ehdin siis ajoissa kentälle, ja pääsin rentoutumaan 13 tunnin lennolle.

Tarinan opetus. Japanissa byrokratia on vieläkin kankeampaa kuin Suomessa. Ja luonnollisesti cash is the king, pätee myös moneen muuhun kehitysmaahan.

...Tarinan opetus. Japanissa byrokratia on vieläkin kankeampaa kuin Suomessa. Ja luonnollisesti cash is the king, pätee myös moneen muuhun kehitysmaahan.

Japskit on kyl erikoista sakkia. Tuli tehtyä vajaa 3 vuot duunia tiiviisti niiden kaa. Siellä on mm. kova jätkä jos nukkuu paltsus. Tarkoittaa, että oot silloin tehnyt koko edellisen yön töitä. Jokusen kerran tuli niitä julkisesti nolattua että vittuun nukkumasta mun palaverissa. Ja se että japsit sanoo "Yes", tarkoittaa että kuuli kysymyksen. Ei sitä että ymmärsi kysymyksen.

Otimmää kuvanki
kalkkuna.webp
Eikä paina kun vajaa 700 g kappale.

Taisin tehdä virheen, kun aloin lukemaan tuota KonMari-kirjaa.

Mä olen lukenut ne molemmat. Valkoinen oli pitkään kesken, kun jotenkin loppui kiinnostus. Luin sen toissaviikolla kuitenkin ihan ahmien loppuun, ja taas lensi pari kassillista tavaraa ulos. Omassa ajattelutavassani olen kyllä huomannut kokonaisvaltaisen muutoksen ja erittäin positiiviseen suuntaan. Lisäajateltavaa tuli Unna Lehtipuun Timanttipesulasta.

Tulin kipeeksi, viikonloppu alkoi nyt saikulla.

Oli hyvä. Top 5.

silmänruoka 1/5

Kuntit, tänää on muuten jäännösverojen toinen eräpäivä. Onks pistetty maksuun?

satanen palautuksia

en ole tuhlannut turhuuteen

onkohan muuten,kuntit, kevättä jo ilmassa, kun olen tälläviikolla(eilen&tänään)katsellut internetistä moottoripyöriä silläsilmällä

Back
Ylös Bottom