Saanko tehdä arvauksen?Tuntui salilla niin heikolta, että taidan tarvita kunnon hiilaritankkauksen..
Tiukkaan pakattuna, nestemäisenä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saanko tehdä arvauksen?Tuntui salilla niin heikolta, että taidan tarvita kunnon hiilaritankkauksen..
Tyytyminen ei tuo tyydytystä.Muuten on tyytyminen tähän kahteen ässään.
Joo tottaNo mutta tarvitset energiaa paranemiseen.
Tuliko mavettelemaan pelkissä boksereissa?!Kysyin häneltä miksi oli laittanut niin kovin löysät pöksyt jalkaan, kun mun eteen tuli tekemää jumppaa.
Hän ymmärsi yskän ja sanoi, että voisi myös tehdä ilman housuja.
Mä parannan tänään työstressiä alkoholilla ja huomenna tankkaus jolla parannetaan fyysistä sekä osittain myös henkistä puolta.Tankkaus, ruualla ja alkoholilla, tsek
#lihavaolo
Onneksi seuraavat kolme, eiku 4 päivää menee ulkoruokinnassa.
Saanko tehdä arvauksen?
Tiukkaan pakattuna, nestemäisenä.
Koskahan oppisi vetämään viinaa?Tuo vasta sunnuntaina, rannalla, ilman housuja.
Aiheeseen liittyen, ostin juuri tuliaiset reissusta:
The Macallan Select Oak Highland Single Malt Scotch Whisky 40%, 100 cl 74,90
Bunnahabhain Cruach-Mhona 50%, 100 cl 82,90
![]()
Onnistuu helposti, vaikka etf-rahastoilla.No enpähän tiedä. Onhan niitä Fortumia ja Sampoa, jotka maksaa hyvin, mutta noin iso raha pitäisi hajauttaa Suomenkin ulkopuolelle ja esim. jenkkilän megayritykset makselee huomattavasti pienempiä osinkoja. Sitten vielä osinkoverot päälle. Tuo 15-20 tonnia oli siis se käytettäväksi jäävä raha.
Joo, ei kai se haittaa, vaikka ei seisokaan.Saako panna? Maaten?
Saako panna? Maaten?
Saako panna? Maaten?
Joo, ei kai se haittaa, vaikka ei seisokaan.
Olen vähään, eli kahteen ässään, tyytyväinen.Tyytyminen ei tuo tyydytystä.
täh
Päätin jättää kameran pois reissusta niin nyt arvon jaksanko ottaa matkalaukkuakaan riesoiksi. Kai sitä nyt viikon selviää sillä mitä käsimatkatavaroihin mahtuu.
Joo totta
Tuliko mavettelemaan pelkissä boksereissa?!
Tuota oon kyllä itsekin harmitellut, tosin ihan vaan oman pääni sisällä. Siis että liian usein äijillä on tosi löysät ja paksut jotku collegehousut tai muut vastaavat![]()

Vetipä hiljaseks. Emännän lapsi kysy et saanko kutsua sua jatkossa isiksi![]()
snif :')