Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä miltsillä lopettaisin ansiotyöt vieraalle. En oo vieläkään raaputtanu loppuun saakka. Jännittää niin että polvet vatkaa ja pierettää.

Eihän miljoona riitä alkuunkaan. Sijoitettunakin tuottaisi jotain 15-20 tonnia osinkoja vuodessa. Eurojaskassa sentään tais olla kunnon potti tällä viikolla.

Mulle riittäisi edes viiden euron voitto. Vaikka joka viikko haaveilen suuresta lottovoitosta.

Helposti yli tuplasti enemmän.

No enpähän tiedä. Onhan niitä Fortumia ja Sampoa, jotka maksaa hyvin, mutta noin iso raha pitäisi hajauttaa Suomenkin ulkopuolelle ja esim. jenkkilän megayritykset makselee huomattavasti pienempiä osinkoja. Sitten vielä osinkoverot päälle. Tuo 15-20 tonnia oli siis se käytettäväksi jäävä raha.

200 000

sillä maksais ittelleen palkan yli 10v + työttömyyskorvaukset

ja voisihan siinä käydä niin, että alkais taas työnteko kinostaa jo viiden vuoden huilailun jälkeen niin rahaa jäis vielä käyttämättäki

Eihän miljoona riitä alkuunkaan. Sijoitettunakin tuottaisi jotain 15-20 tonnia osinkoja vuodessa. Eurojaskassa sentään tais olla kunnon potti tällä viikolla.

Aika pessimistisesti maalailet vaan 1,5% tuottoa. Uskon että vähän enemmän vois saada. Mutta niin, jollekki riittäis pari kiloo netto/kk. Joku tarvis 10k tai 100k/kk notta olis onnellinen. Mulle riittäis hyvin vajaa pari tonttua ns. perustulona että saa leipää pöytään.
Muita tuloja sitten harrastuspohjalta.

Vittu pitäiskö jo raaputtaa toi vai jättäiskö viel vaikka huomiseen.

Ihan kuin flunssa tekisi tuloaan, aamulla valui räkä valtoimenaan ja pää sumuinen. Kävin kostoksi puntilla, aikamoisen epänormaali kuuma-kylmä hikoilu päällänsä sielläkin. Nyt ihan hyvät fibat, jäämme seuraamaan tilannetta.

Kuin sitä näin kovin ramaseekin!
Ja on vasta tiistai.
Jumppa oli hyvä. Ehkä se vei voimat. Nyt pitäis reipastua jotta saataisiin tästä tiistaista kahden ässän tiistai.

Kuin sitä näin kovin ramaseekin!
Ja on vasta tiistai.
Jumppa oli hyvä. Ehkä se vei voimat. Nyt pitäis reipastua jotta saataisiin tästä tiistaista kahden ässän tiistai.
Näitä pöytään niin saat ÄSSÄÄ elämääsi.
Kaneli%C3%A4ss%C3%A4t-2-1280x853.jpg

Näitä pöytään niin saat ÄSSÄÄ elämääsi.
Kaneli%C3%A4ss%C3%A4t-2-1280x853.jpg
Leipasin noita teinin rippijuhliin ja menekki oli 100%.
Nuo on niin suurta herkkua, että vain juhlissa.

Muuten on tyytyminen tähän kahteen ässään.

Uutta matoa koukkuun, ehkä seuraava on parempi :sneaky:

Tullee reipas #lihavaolo tässä viikon kuluessa. Ei pääse reenille flunssan takia, mutta ruoka ja kaikki herkut kyllä uppoaa ihan tavalliseen tapaan :nolo:
No mutta tarvitset energiaa paranemiseen.

Sattuipas jumpassa. Tämä kyllä taitaa olla toisen osaston tavaraa. Mutta poistakoon mode jos katsoo aiheelliseksi.

Olin kovin reipas eilen ja tänään salilla.

Eilen tein pystäriä lavalla. Komea nuori mies tuli siihen ja kysyi mahtuisiko tulla siihen kyykkäämään. Toki, mahtuu ja peräännyin lavan takaosaan. Kysyin häneltä miksi oli laittanut niin kovin löysät pöksyt jalkaan, kun mun eteen tuli tekemää jumppaa.
Hän ymmärsi yskän ja sanoi, että voisi myös tehdä ilman housuja.

Tänään toistui sama.
Tein mavea lavalla. Sama nuori mies tuli jälleen kysymään mahtuisiko tulla myös mavettamaan siihen.
Tottakai mahtui ja siirryin kiireen vilkkaasti lavan takaosaan.

Ja meinasi itku päästä kun oli viimeinen kerta tuolla :cry:
Lupasin palkita itseni joskus kymppikortilla sinne.

Tuntui salilla niin heikolta, että taidan tarvita kunnon hiilaritankkauksen..

Back
Ylös Bottom