Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on. Tykkään. Laadukas: vitun
On huomattavasti pienempi mitä peili. Paskaa on akkujen kesto.
Mulla siis sony a7rii ja 25mm f2 zeissi.
Katos, tuota joskus kuolasin, että jos oisin vitun komee ja massipäällikkö, niin tuon ostaisin käteisellä.

En omista. En ole.

Ai paljonko rahaa kiinni kameravehkeissä? En haluaisi itsekään tietää tarkasti. 5-10t€, uusien hinnoilla.

eiku göntsän kaltainen tarkennus, eli foto olis kiva

ei mua harrastukseen investoitu käteisen määrä kinosta, koska: se ei ole mennyt turhuuteen

Mulla siis sony a7rii ja 25mm f2 zeissi.

Mää oon joskus lukenut tuon, uudemman painoksen, kannesta kanteen.

E: yksi kirjoittajista piti anekurssinkin meille.

Lahjoitin eteenpäin ilmaiseksi. Samassa laatikossa meni 18kg muitakin lääkiskirjoja.
Olen itseasiassa työskennellyt yhden kirjoittajan kanssa. Ihan passeli kirja sen aikaa kun tuota tarvitsee, eli varmaan sen parin illan verran kunnes jää sängyn alle.

Tähän se apina olkapäälle pienen rumpusetin kanssa.

Juuri sopivasti näpräsin yhden lomakuvan valmiiksi. e: lightroom mobile, että ei mitään hajua miltä top näyttää aateekoo näytöllä.

LRM_EXPORT_20180129_202537.webp

olen haaveillut 50mm, mutta ei ole tullut riittävän halvalla vastaan

olen haaveillut 50mm, mutta ei ole tullut riittävän halvalla vastaan

Osta se 50mm/1.8, maksaa satasen ja on hyvä. 1,4 on aukko levällään ihan :kakka:. Myös fookus siinä alkaa tökkimään. 40/2.8 on myös kova, ja pieni, ihan kuin...

Tai voin mää sen osin sökön 1,4sen myyä ja ostaa sen 1.8 tilalle, rahaa haluan sen 1.8 hinnan.

Sama koipi alkoi vaivaamaan edelleen ei näköjään vieläkään kestä täysin rasitusta... viikon levon js lääkityksen jälkeen näköjään silti 8 tunnin työpäivä oli liian kovaa rasitusta, pientä turvotusta edelleen jalka puutunut/väsähtänyt.

Huokaus parannu jo.. :mad:

Voi näitä päiviä kun täytyy olla äiti ja isä, kokki, räätäli, hieroja, terapeutti, opettaja ja kaikkea maan ja taivaan väliltä.

No, sitä se on.

Ilmavaivat on ihana asia ja nenän kaivaminen kans. Lusikat alkaa olla loppu tältä päivältä, mutta jos ny jaksais kissalle ruuan laittaa vielä niin jee.

Mä käsitä mikä lusikoita vaivaa. Ne on aina loppu vaikka niitä olisi taloudessa sata.

Ja en tiedä käykö meillä talonmiehen akka vai kuka, kun lusikoita häviää. Etenkin pieniä.
Tä?

Tiedän mitä teen vanhana, teen lapsia he saavat lapsia kutsun lapsenlapset ja lapset kylään tarjoan vanhoja konvehteja ja valitan vaivoistani.

Noin 23 vuotta olen hakenut elämäntarkoitusta nyt sen hokasin.

#lääkäreidenpäänvaiva :LOL:

50 mm ois kyllä mukava vaikka henkilökuvaukseen. Nyt ei oo siihen oikein mitään passelia.

Tosin, ei oo taas hetkeen edes tullut käytyä räpsimässä. Teletsuuumia vois käydä koittaan uudelleen, kun aiemmin ei ollut jalkaa nyt ois se. Koitin kesällä veneen aallokossa vakaajalla olevaa telee, ei saaaaat mikä vehe. Sairas.

Back
Ylös Bottom