Kahvia.. nyt, sitten kai netflixiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä sinulle hyvän tuntuiset pyllyyn näytän...Ekat edes semiraskaat kyykyt varmaan 3 kk tauon jälkeen nivusvamman takia. Pyllyssä tuntuu hyvältä.
VEDAEGSAEAE PERSEESEEVVAI!?!11Minä sinulle hyvän tuntuiset pyllyyn näytän...
Mitenkähän vokotin J.R. Ewing henkinen stetsoni pysyy päässä tällä tuulella?
Mites @Helistö n paikat eilisten sessioiden jäljiltä. Tuntuuko sullakin pyllyssä hyvältä?
Tuo kirja tuppaa jakamaan väkeä kuin aurajuusto, oliivit, GoT tai LoTR.Luin puoliväkisin tuon kirjan, ja en pitänyt mitenkään suositusten arvoisena. Mutta minä en tykkääkään lukea juuri muutenkaan, joten mielipiteelläni ei ole väliä.
Ajattaman klassista designia tuo kyltti. Myös täysin ainutlaatuinen kylttien ja kuntoilusalien maailmassa.Paikallinen nähtävyys!
Ajattaman klassista designia tuo kyltti. Myös täysin ainutlaatuinen kylttien ja kuntoilusalien maailmassa.
Onko sulla ylikehittyneet olkapäät muuhun olkavarren lihaksistoon verrattuna? Siis jos toi esittää teikämustalaista.Mää en nyt tiiä miten mun pitäs suhtautua..aamulla menen katsomaan leikkauslistaa ja minun leikkuusalin lista näyttää tältä.
katso liitettä 146851
Onko sulla ylikehittyneet olkapäät muuhun olkavarren lihaksistoon verrattuna? Siis jos toi esittää teikämustalaista.
Ooksä se Lihastohtori?!Mää en nyt tiiä miten mun pitäs suhtautua..aamulla menen katsomaan leikkauslistaa ja minun leikkuusalin lista näyttää tältä.
katso liitettä 146851
Ooksä se Lihastohtori?!Joku jossain taitaa salaa vähä ihailla tohtorin muskeleita!