Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen ollut kohta 24h ilman retpullia.
Hae saikkua hyvä mies, kukaan ei ole saanut mitallia siitä että menee sairaana duuniin.Vaivat tsek, onneksi nukkuessa ei tunnu kipua. Kyllä työpäiväkin meni hammasta purren ja nilkuttaen.
Kohta muuten nukkumaan.
Firmassa yksi jääkaappi täynnä tuota litkua, mutta on se niin pahaa ettei voi juoda ilman hirvilimua. Juhlamoskakin on parempaa.
Onkos ortospede kuulolla?
Jos: tiedätkö ketään kollegaa joka olisi erityisesti perehtynut futistyttöjen polvivaivoihin? Lähinnä Uudenmaan läänin alueella.
Miten saa kipupolille lähetteen?
Mihinkään mitenkään liittymättä: puo on kyllä loistava sana.Makuasioita, sano kissa kun puotaan nuoli. Niistä voi kiistellä.
Uudenmaan alueella.. Siellähän niitä on kuin sieniä sateella. Riippuu toki vaivasta ja onko esim vakuutusyhtiötä pelissä mukana (ja mikä vakuutusyhtiö).. No jos olisi uhka että jonku etelänpetterin pitäisi minun polvea leikata, niin ensisijaisesti suuntaisin ehkä Jan Lindahlille.
e: pohjolan asiakkaana Olli Savola.
Siinä ja tässä.Nyt pitäisi vielä tietää onko ne polvet yli vai alle kuustoista vuotiaan...