Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihmiskoe? Itsekin toisaalta juonut vähemmän kun ottanut rautatabuja, ei oo silmissä enää niin paljoa sumentunut mitä ennen.

Mutta nautin kahvista, max. 3-4 kuppia päivässä, viides kuppi on jo liikaa eikä tuu juotua oikeastaan enää 6 jälkeen.
Joo, ihmiskoe (y)

Olen ollut melko väsynyt ja viime su luin Powerhousun vastauksen yhteen mun kysymykseeni tuolla muualla.

Aloitin kahvinjuonnin noin 24- vuotiaana eli ihan vasta 'aikaihmisenä'.

Kahvia kului noin neljä kuppia työpäivän aikana ja joskus harvoin kotona ennen salia jos tuntui väsyneeltä.

Vkonloppuisin aamukahvit ja joskus päiväkahvi. Eli ei siis mitään suuren suurta kulutusta.

Mutta koitan nyt testata jos saan fyysisen väsymykseni kuriin ja nukuttua tarpeeksi niin, että minimoin kofeiininsaanniin.

Olen roibosta nyt liittänyt koska täytyyhän töissä joku muki olla työpöydällä.

Vaikka kahvin kulutus ei tuon suurempaa ollut niin torstaihin asti oli päänsärkyä ja migreeniä.

Oon liittymässä taloyhtiöni valokuituun ja siinä piti valita asennuspäivä. Tarkoittaako se, että mun kämppään tulee joku asentaja käymään vai käykö ne tekemässä kytkennät vaan tuolla kellaritiloissa? Ei mulla ainakaan oo nyt arkivapaita, että voisin kyttäillä koko päivän kotona ketään saapuvaksi kotiini.

Kai tuo voi olla kumpi vaan tai molemmat. Ja yleensähän nuo sitten ilmoittaa että tullaan joku viikko, johonki aikaan, ole paikalla.

Kai tuo voi olla kumpi vaan tai molemmat. Ja yleensähän nuo sitten ilmoittaa että tullaan joku viikko, johonki aikaan, ole paikalla.

Joo tossa oli vaa et asennus klo 10-22 välillä. Aika iso haarukka jos pitäs koko päivä kytätä niitä.

Aattelin jos toi on yleistä käytäntöä et jos joku tietää. Ei varsinaisesti käsketä olla kotona. Mut niin ympäri pyöreää tekstiä mulle oudosta asiasta.

Oon liittymässä taloyhtiöni valokuituun ja siinä piti valita asennuspäivä. Tarkoittaako se, että mun kämppään tulee joku asentaja käymään vai käykö ne tekemässä kytkennät vaan tuolla kellaritiloissa? Ei mulla ainakaan oo nyt arkivapaita, että voisin kyttäillä koko päivän kotona ketään saapuvaksi kotiini.
Mistään mitään tietämättä olettaisin että kytkökset tehdään vaan keskuksessa kellaritiloissa(?)

Näin määki olettaisin ku toi asennusaika noin epäselvä.

Näin määki olettaisin ku toi asennusaika noin epäselvä.

No se ei nyt vielä sano mitään. Niinhän posti ja kuriiritkin on.. Tuodaan paketti klo 8-18. Sitten ihmetellään kun ei olla kotona.. Joskus soitin ja kysyin, että mitäs luulette millä todennäköisyydellä työssä käyvä ihminen on kotona virka-aikaan.. "niin joo" oli vastaus..

Mutta varmaan kysymällä selviää miten mitäkin tapahtuu.

kyllä taas aika kului

0E50EE2A-A8B8-4165-ACFA-180BB89B3105.webp

Tänään on tortillapäivä!

Jos ei pistäisi kovin korkeita tavoitteita tälle päivälle. Jos vaikka saisi tietsikkapöydän siivottua.

Mistään mitään tietämättä olettaisin että kytkökset tehdään vaan keskuksessa kellaritiloissa(?)
Näin oli ainakin meillä. Kellarissa jotain puuhailivat kyllä, mutta ei meidän asunnossa kukaan tainnut sen takia käydä.

Seuraavaksi ohjelmassa kahvi ja Netflix. Muuhun ei kykene, kun joka lihakseen sattuu.

Tänäänhän on sunnuntai! Normaalit ihmiset kotona tai harrastuksissa, minä töissä. Tänään syödään riisiä ja kanaa ja ryystetään vähintään pannullinen kahvia että pysyy hereillä yöllisten kuskihommien jälkeen. Töiden jälkeen ansaitut päikkärit.

Tänään on siivous- ja pyykkipäivä (y)
Ihanaa kun saa olla kotona ja tehdä rauhassa kaiken.
Putkirulla tuijottaa mua taas eli kai sen kanssa on tänään vähän aikaa vietettävä.

Ah ja sähköpostissa oli maininta, että laitteet tulee 1-2 arkipäivässä. Tuskin ne asentaja laittaa vaan joudun ite värkkäämään ne paikoilleen. Eli alan kallistua siihen, että se dude käy vaan kellarissa kääntymässä.

Back
Ylös Bottom