Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla menee tää jouluruoka setti tänä vuonna näin: Keskiviikkona oli kunnon kattaus eräässä tilaisuudessa, torstaina samoin sitten toisaalla. Huomenna mutsille ja maanantaina faijalle, mä niin tykkään mennä valmiisiin pöytiin. Kinkun siivuakaan en vie kotiin vaikka mutsi ainakin tyrkyttää. Tapanina teen tacoja himassa, ja onhan mulla tuossa pöydällä iso kulho mandariineja sekä omenoita. Ja pienempi kulho jossa pähkinöitä, konvehtien ystävä en ole, mutta karpalojäähdyke taas oo-la-laa. Eli näillä mennään :)

Meille tuli valmiskinkku, en ole varmaan 15 vuoteen yrittänyt itse paistaa. Teemme siihen kuorrutuksen itse huomenna, mutta noin muuten emme alkaneet kinkunpaistoon. Graavasin kyllä itse kalaa ja laitoin sen maustumaan vahvaan valkosipuli-kermaviili-smetana-ym. hässäkkään. Aivan törkeän hyvää, ja saan kiskoa sen naamariini suurimmaksi osaksi itse koska jostain syystä se ei juuri maistu miehelle ja tuskin lapsikaan siitä välittää hirveästi. Tein pienemmän satsin kalatahnaa lämminsavulohesta ja hapankermasta ja sellaisesta, se sitten kyllä taas kelpaa kaikille ruissipsien kanssa.

Huomenna ajattelin vielä paistaa uunissa perinteikkään punajuuri-aurajuustopaistoksen vai minkä lie. En vain millään jaksaisi alkaa käsin pilkkomaan ja mies tulee kotiin töistä kahdeksalta aamulla joten nukkuu iltapäivään asti eli en kehtaa alkaa tehosekoittimella niitä juuria palastelemaan. Se ääni nimittäin kyllä herättää kuolleetkin. Ai niin, ja teen myös mätitahna-katkaraputäytteisiä kanamunia, nekin ovat meidän perinnejouluruoka. Tavallisesti en jaksa näinkään paljoa ruuan takia vaivautua, mutta kerran vuodessa pystyy juuri ja juuri.

Sieltä tulis kohta Warrior Foxilta. Tom Hardy vetää suht tiukan suorituksen, tolla habituksella jos tulis joku pimeällä kujalla vastaan niin saattaapi olla että vaihtaisin puolta. Tommonenhan paukuttaisi multa halutessaan ohimot sisään HUH !

Hitto ku ei tiedä pääseekö jo huomenna salille vai onko se kii ma ja ti. Missään ei lue, eikä yrityksellä ole kuin facebook sivut joita on viimeksi päivitetty vuonna 2016.

Noo ei se kävelykään pahaa tee.

City of Hämpton myös erittäin, erittäin liukasta. Tein vielä huonon kenkä valinnan niin moro. Lumi pakkautunut kovaksi ja pinta kuin teflonia.

Ei olisi pitänyt syödä riisipuuroa heti aamusta, tuli heti väsähdys. Mikä lie kropassa vialla kun ei kestä hiilareita aamusta juurikaan. Muistinpa taas miksen syö yleensäkään puuroa aamulla.

Minulla ei mene kuin varmaan pakki sekaisin aamupalasta. Ihme juttu.
2017-12-24 10.52.15.webp

Tuli imastua eilen kinkkua roimasti ja runsaalla sinapilla. Heräsin tämän johdosta klo 02:10 ulostamaan massiivisesti.

Joulu on täällä taas.

Jessss...
Burana on ilmeisesti tehnyt tehtävänsä. Vaikka somac- menee rinnalla. Pikkuveli lähti just apteekkiin hakemaan Imodiumia.
#kysyksjoku

Ei olisi pitänyt syödä riisipuuroa heti aamusta, tuli heti väsähdys. Mikä lie kropassa vialla kun ei kestä hiilareita aamusta juurikaan. Muistinpa taas miksen syö yleensäkään puuroa aamulla.
Puuroa joka aamu paitsi tänään. Puuro tulille: nyt.

Back
Ylös Bottom